Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vooral veel eiwit+kh erna. Half uur na het trainen eet ik meestal.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Uurtje, half uur voor het trainen. Hangt van de training af, maar wel altijd een volwaardige maaltijd (ja ook met goede vetten).
Voor en na neem ik amino's, en een klein half uurtje na het trainen een gewone maaltijd. Hoeveelheid carbs hangt dan af van de training en tijdstip af.
Bij het ontbijt en voor het trainen zijn mijn grootste maaltijden van de dag, maar het scheelt niet veel.
Passion is: pushing yourself when no one else is around
zoals rainman zegt zijn hier al discussies over geweest onlangs.
Zorgen dat je voor je training genoeg complexe carbs en eiwitten binnen krijgt zodat dat je spieren vol met glycogeen zitten en je in je training alles kunt geven. Na je training zal je met dat uurtje trainen nooit depleted kunnen zijn dus na je training gewoon je eiwitshake en op je gemak een grote complete maaltijd er weer na met carbs eiwitten en vetten. Persoonlijk eet ik meestal ongeveer een uur na mijn training mn grote maaltijd.
Zelfs die eiwitshake is overbodig te noemen als je voor je training gewoon wat kwark neemt bijvoorbeeld omdat het toch een aanzienlijke tijd nodig heeft om helemaal door je lichaam te gaan zal je ook na je training nog aminozuren door je lijf hebben stromen en is de meerwaarde van die eiwitshake (die overigens ook minimaal 30 minuten nodig heeft om opgenomen te worden) te betwijfelen.
Mocht je nou wel helemaal leeg zijn na je training dan kan je altijd een banaantje nemen met een eiwitshake. Dit heeft mede als voordeel dat er veel potassium in de banaan om je vochtbalans weer op pijl te brengen.
Nog niet zo lang geleden heerste in het algemeen de mening dat de maaltijd na je training de belangrijkste is voor de groei. Maar dat is inmiddels wel achterhaald.. die 2 uur anabolic windows die je na je training zou hebben is geen 2 uur maar minimaal 24 uur. Dus als je voor je training (ik doe zelf 1,5 tot 2 uur voor mijn training) goed eet zoals bijvoorbeeld: zilvervlies rijst met kipfilet of havermout met wat kwark dan zal alles prima zijn.
Feit blijft dat de algehele inname per dag belangrijker is dan de timing. Al zal je als naturel wel stricter moeten zijn en alle truukjes uit de kast moeten halen om te blijven groeien. In ieder geval meer dan een juicer.
Ik heb alle methodes wel zo'n beetje geprobeerd zowel juiced als natty en zoals ik het hier beschrijf heeft voor mij het meest opgeleverd juiced OF natty..
Elk lijf reageert weer anders en er is geen 1 beste manier.. vind voor je zelf uit wat het prettigste werkt.
Na je training eten is niet achterhaald. Dat is wat jullie ervan gemaakt hebben. Training geeft grotere insuline gevoeligheid. Deze gevoeligheid stimuleert glucose gebruik. Hiernaast nog het praktische verhaal dat het van te voren eten van een maaltijd met veel eiwit+kh (een echte, geen vrouwenhoeveelheid) niet handig is i.v.m. volle pens. Insulinegevoeligheid kan je vergroten door een (nog) langere tijd geen kh voor je training te nemen, dus wel maaltijden, minder kh, meer vet (langer voor je training).
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
En dus leeg zijn tijdens je training en niet alles eruit halen.. Kerel.. dat micro gelul van je met die marginale verschillen in je resultaten wegen niet op tegen de effort die je in je trainingen kan stoppen door gewoon fatsoenlijk te eten voor je training.
Ik heb echt alleen nog maar body&fitshop termologien van jou gehoord om meer supplementen te verkopen.. al dat geneuzel is lang niet zo interessant als gewoon hard trainen en je algehele voeding en rust op orde hebben..
Ga je praatjes ergens anders verkopen want je brengt beginnende sporters in de war zo.. veel van die dingen die jij noemt zijn alleen interessant als elke % telt voor als je het podium op gaat.. niet als je begint met sporten en nog niet eens je voeding op orde hebt..
Ik eet gewoon volledige maaltijd 2 uur voor mn training.. dan is er niks aan de hand met volle pens of wat dan ook.. maar je profiteert wel van alle goede voedingstoffen die door je lijf heen circuleren.. ipv leeg trainen..
Ga alsjeblieft andere topics vervuilen met je broscience en als je niet relevante termologien voor beginners.. Nogmaals als je diep gaat cutten voor het podium worden veel van dit soort dingen pas interessant en niet als je begint en kwaliteits massa wil aanzetten zonder al te veel vet..
"The only thing worse than failing is not trying."
Hoezo is het nou weer broscience? Volgens mij wordt eten echt niet zo snel opgenomen hoor. 2 uur van tevoren, dan is het niet meteen beschikbaar voor je training.
Kan je beter ''leeg'' trainen en daarna gelijk aanvullen. En vaak is dat leeg trainen puur mentaal, want hoeveel verbranden we nou werkelijk op een training. Denk dat er dan nog genoeg glycogeen beschikbaar is.
Je zal nooit helemaal leeg zijn. Maar als ik goed ontbijt en zorg dat ik liter water voor mn training erin krijgt druk ik gewoon meer dan als ik het niet doe..
En je bevestigd dus precies wat ik bedoel en spreekt je zelf tegen waarom zou je nog verder achter de feiten aan gaan lopen en nog later eten tot je nemen.. dan heeft je lijf nog later de beschikking over goede voedingstoffen..
Daarnaast doel ik voornamelijk op alle loze kreten waar adonis mee gooit die verre van relevant zijn..
Stop met mierenneuken over die paar grammen van deze stof op dit tijdstip en dan paar grammen van die stof op dat tijdstip.. Begin gewoon met hard trainen en goed eten.. Een arnold was zeker ook bezig met al dat soort meuk..
Dit is echt iets van de laatste jaren door de grote supplement producten in het leven geroepen om meer supplementen af te zetten.. zoveel mythes.. zo weinig gains om me heen..
"The only thing worse than failing is not trying."
Dat je niet leeg bent, wil niet zeggen dat je lekker traint. Dat je voldoende energie hebt, dat je spierspanning voldoende is, ect. En dát is toch het doen van je maaltijd voor je training.
En na je training is het je herstel. En ook als je glycogeen niet leeg is, dan neem je je eiwitten beter op met wat koolhydraten, en zijn wat koolhydraten dus ook goed voor je herstel.
En Cidious, je bent toch niet van mening dat als je even 2 uur niet eet, je gelijk spier afbreekt?
Omdat je het hebt over latere beschikking van voedingsstoffen? Want dan loop jij juist achter de feiten aan
En Adonis en onzin praten... ik ben niet anders van hem gewend. Jij wel?
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Denk dat hij probeert te zeggen je al 95% winst hebt met over de hele dag goed voedings schema te hanteren, zonder echte tijden van inname.. Dan over die laatste 5% te gaan kloten, leuk als je daar elke dag precies tijd voor het, maar voor beginner en gevorderde kansloos...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment