Bulk/ cut of onderhoud, radeloos

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulk/ cut of onderhoud, radeloos

Beste allen,

Ik ben 1.96 en omdat ik vrij skinny was ben ik een aantal maanden geleden begonnen met bulken (naast mijn gewone eten 's avonds ook nog rijst met kipfilet). Nu kwam ik vrij snel aan tot zo'n 95 kg maar ik merkte dat ik op mijn onderrug zwembandjes begon te krijgen. Nu weeg ik zo'n 89 kg en ik vind mijn armen en borst nog te mager/klein maar ook heb ik nog steeds zichtbare zwembandjes in mijn onderrug.

Moet ik nu op onderhoud eten en gaat het dan vanzelf weg dmv kracht+cardio?

Gegroet

Ik zou op trainingsdagen +200kcals eten, op rustdagen op onderhoud (minder kh's). KT en indien geen verandering dan pas cardio erin, staakt dat, dan weer aan de voeding etc. In stappen dus,

Comment

Als je vetpercentage hoger dan 14-15% is zou ik sowieso niet verder gaan met bulken. Door de lichte insuline resistentie die je dan hebt zet je nog sneller lichaamsvet aan. Een goede optie lijkt me om te recompen (op traininsdagen rond onderhoud/iets erboven en op rustdagen een calorietekort creëren) of om gewoon te cutten. Met een vetpercentage van 10-12% zou je weer voor een lean/slow bulk kunnen gaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X