Bulk schema, tips gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulk schema, tips gevraagd

Hallo!

Afgelopen jaren heb ik veel met ups en downs getraind, het meest ben ik bezig geweest met cutten en steeds wanneer ik tevreden was met mijn VP had ik niet genoeg motivatie meer om door te beuken.
    Na een goede 7 maand serieus trainen ( waarvan 3 maand cutten en 4 maand op onderhoudsniveau) ben ik er eindelijk klaar voor; bulken! Ik heb de smaak te pakken en wil er nu eens echt voor gaan...

Mijn stats:
    1.96 cm
    92.5kg
    VP~12%
    Onderhoudsniveau ~3200kcal

Kracht stats:
    BP: 2x105
    SQ: 8x100 (Knieblessure gehad, poos stilgestaan)
    DL: 6x100 (Door klote knie)

• Ik heb een voedingsschema in elkaar gezet en ben erg benieuwd wat jullie hiervan vinden!
    • Ik vermoed dat ik met dit schema niet ga aankomen, hoeveel tijd moet ik het gunnen? Een maand?
    • En waarna moet ik streven, een kilo per maand? (Uiteraard met een goed trainingsschema)
    • Hoe zou ik gemakkelijk kcal toe kunnen voegen terwijl de makro's goed blijven, zijn daar handige maniertjes voor?
    • Als je bulkt, cardio volledig schrappen? (Excl. warming-up uiteraard)
    • Ik loop graag hard, 8km, ''gewoon'' extra kcal toevoegen als ik zonodig door wil gaan met hardlopen?

Alvast bedankt!

Edit: Creatine kan ik er toch gewoon bij gebruiken, of eerst kijken wat dit schema gaat doen? Heb dat nog nooit gebruikt.

BULKEN.xls
    Terug van weggeweest!

Creatine kun je er inderdaad bij gebruiken. Als je cardio doet, dan schijn je de verbrande kcal er inderdaad weer bij te moeten eten. Of dit ook moet als je cardio op rustdagen doet weet ik niet.

Ik zou gaan clean bulken. Daarmee bedoel ik dat je 20% boven je onderhoud eet op trainingsdagen en -10% eet op rustdagen. Je komt dan zo min mogelijk vet aan, maar wel spieren.

Comment

Prima schema, zou het zo laten. Alles goed in verhouding. Je bent lang dus hier ga je zeker van bulken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X