Fibers tijdens cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gewoon veel spinazie eten? En anders lijnzaad erbij eten.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
      Weer dat gezeur over suikers . Er is helemaal niks mis met suikers als je het met mate eet, en dan zeg ik met mate ivm diabetes, niet ivm overgewicht. Bovendien vind ik dadels totaal niet lekker.
      Ga jij dan maar lekker 100 dan die dingen eten om aan je dagelijkse portie vezels te komen. Ik kan die 930 kcal en 200gr koolhydraten wel nuttiger indelen
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ehhh weet niet of het van toepassing is maar zemelen toevoegen aan je shake's/kwark/yoghurt etc?

Levert per 100 gram maar liefst 46,9 gram vezels.

Weet niet of je dan bovenstaande zaken snavelt maar je kunt het allicht ergens in gooien wat vloeibaar is. Gooi het zelf met regelmaat in mijn shake/kwark. Het spul smaakt nergens naar maar levert dus veel vezels op :-)

Just my two cents.
        "Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"

Comment

Wtf zijn die vezelbommen van een zetmelen wat moet je daarvoor kopen in de supermarkt?
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

zoals al is aangegeven brinta met eiwit en melk
            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
              Wtf zijn die vezelbommen van een zetmelen wat moet je daarvoor kopen in de supermarkt?
              In de appie liggen ze bij de gezondheidsartikelen van Zonnatura. Geel zakje met (tarwe)zemelen. Weegt niets :-))
              "Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"

Comment

Tarwezemel wtf is dat hahaha. Zal later eens kijken, ja ik ga elke dag naar de toilet maar hoeft niet 4x spetter spetter te zijn. Gewoon een keer goed en klaar.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Ga jij dan maar lekker 100 dan die dingen eten om aan je dagelijkse portie vezels te komen. Ik kan die 930 kcal en 200gr koolhydraten wel nuttiger indelen
                  Ik let geeneens op vezels en ik heb nergens last van. Ik eet ook wat ik wil, maar ik rakel geen dingen op die geen kwaad kunnen.

Comment

Toen ik met ud2 veel groenten at had ik wel van die ferme bakstenen waarvan de porseleinen pot net niet barstte
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

wat ook prima werkt: physillium vezels.....1 schepje in water....echt vies, maar je hebt ineens alle vezels voor de hele dag in je buik.........maar wél voldoende water drinken, anders heeft het geeeeen effect (kan dan zelfs voor verstopping zorgen en dat wil je niet ;s )

Comment

brinta vezelbrood
                        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Ehm, van vezels word je poep toch zachter? Ze verteren niet en trekken daardoor water aan. Goed voor als je obstipatie hebt.
                          Train hard or go hormone

Comment

Chiazaad (eetlepel per dag bv door je shake), broccoli, sperziebonen

Comment

Originally posted by Toph View Post
                              Ehm, van vezels word je poep toch zachter? Ze verteren niet en trekken daardoor water aan. Goed voor als je obstipatie hebt.
                              Das bij mijn weten inderdaad hoe vezels van invloed zijn, hier geen bakstenen maar zijdezachte naar viooltjes ruikende keutels

Comment

Body en fit heeft een nieuw suplement. 'Fibers'..
                                Checckkuuhhh
                                Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X