Kom er vanochtend achter dat mijn eieren en kip opwaren......maar nu zit de mc wel dicht bij werk maar ik kan geen voedingswaarde vinden van nuggets zonder korst. Help me pls.
voedingswaarde mcnuggets zonder crust
Collapse
X
-
Originally posted by Nocerino View PostKom er vanochtend achter dat mijn eieren en kip opwaren......maar nu zit de mc wel dicht bij werk maar ik kan geen voedingswaarde vinden van nuggets zonder korst. Help me pls."Straight outta gym"
Comment
-
Als je een KFC hebt, KFC Original skinless chicken breast, geloof ik iets van 30 gram ew 0 gram kh en tops 5 gram vet.
McNuggets zonder korst volgens MFP 100 kcal per 4 maar staan verder geen voedingswaarden of iets bij..
P.s. waarom heb je geen tonijn reddingspakket ?
Comment
-
Mmm oke thnx ga vandaag dan toch maar aan de shakies, ruim 80 gram eiwit en 60 gram vet (eet 10 hele eiereb per dag, slecht voor cholesterol ofzo hoorde ik?)."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
is achterhaald, en in de kip van mc d zitten ook carbs is een soort gore mix van seperatievlees en broodresten ofzo.
Heb de hele mac d wel eens uitgepluist maar ik geloof geen reet van die voedingswaarde zo zat er in een mck chicken minder eiwitten dan in een cheeseburger en nog wat vage dingebn.
Comment
-
Ah oke nvm dan, word dan 100 gram poeder, twee blikjes tonijn 200 gram panga (), twee appels endaarmee overleef ik het wel tot boodschappen. Thnx all."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment