voedingswaarde mcnuggets zonder crust

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingswaarde mcnuggets zonder crust

Kom er vanochtend achter dat mijn eieren en kip opwaren......maar nu zit de mc wel dicht bij werk maar ik kan geen voedingswaarde vinden van nuggets zonder korst. Help me pls.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Helaas,ik weet alleen de voedingswaarde van mc kroket zonder broodje.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Kom er vanochtend achter dat mijn eieren en kip opwaren......maar nu zit de mc wel dicht bij werk maar ik kan geen voedingswaarde vinden van nuggets zonder korst. Help me pls.
      Ik zou gewoon de kcal van de nuggets pakken en dan het merendeel van de carbs eraf halen qua kcal als je de korst eraf heb zitten peuteren. Dan moet je wel in de buurt komen waarschijnlijk.
      "Straight outta gym"

Comment

Als je een KFC hebt, KFC Original skinless chicken breast, geloof ik iets van 30 gram ew 0 gram kh en tops 5 gram vet.
        McNuggets zonder korst volgens MFP 100 kcal per 4 maar staan verder geen voedingswaarden of iets bij..

P.s. waarom heb je geen tonijn reddingspakket ?

Comment

Mmm oke thnx ga vandaag dan toch maar aan de shakies, ruim 80 gram eiwit en 60 gram vet (eet 10 hele eiereb per dag, slecht voor cholesterol ofzo hoorde ik?).
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Phuck 2 tonijn over in olie.......tfw 8 dagen straight werken.

Comment

is achterhaald, en in de kip van mc d zitten ook carbs is een soort gore mix van seperatievlees en broodresten ofzo.
              Heb de hele mac d wel eens uitgepluist maar ik geloof geen reet van die voedingswaarde zo zat er in een mck chicken minder eiwitten dan in een cheeseburger en nog wat vage dingebn.

Comment

ik heb 100 eiwitrepen van bf gekocht, 25 gram eiwitten per keer en zijn nice. heb er altijd 5 bij me.

Comment

Mmm oke thnx ga vandaag dan toch maar aan de shakies, ruim 80 gram eiwit en 60 gram vet (eet 10 hele eiereb per dag, slecht voor cholesterol ofzo hoorde ik?).
                  achterhaald gr.

Comment

Ah oke nvm dan, word dan 100 gram poeder, twee blikjes tonijn 200 gram panga (), twee appels endaarmee overleef ik het wel tot boodschappen. Thnx all.

Comment

Kom er vanochtend achter dat mijn eieren en kip opwaren.......
                      Amateur...
                      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Ja had niet gedacht dat ik cutten zo lang vol zou houden (een week) srs. Maar gaat goed.

Comment

Ja had niet gedacht dat ik cutten zo lang vol zou houden
                          Dat is de juiste instelling bro!

Ga nou eens wat meer in jezelf geloven!
                          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

en meer cardio anders blijf je bezig..

Comment

Ja had niet gedacht dat ik cutten zo lang vol zou houden (een week) srs. Maar gaat goed.
                              keep it up.
                              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X