Eet ik voldoende?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eet ik voldoende?

Hallo, Ik heb een vraag want ik ben nu 16 jaar en weeg 67 kg en ik wil wat aankomen, dit is wat ik gemiddeld eet per dag meestal alleen avond eten is wat anders is dit ongeveer goed?? of is dit teweinig 8:00 4 Boterhammen waarvan 2 met kipfilet en 2 pindakaas en 2 eieren + 1 glas melk 330 ml
    10:00 Weight gainer shake en 1 appel
    13:00 Blikje tonijn en 2 geroosterde boterhammen met kipfilet + 1 halve glas melk 165 ml
    15:00 120 gram carpaccio en 100 gram rijst
    18:30 Hamburger (mager vlees) met bonen
    20:00 Weight gainer shake + sinaasappel
    22:00 1 bakje magere franse kwark

Hoi.
    Als je eerst de stickies eens leest en dan je voedingsbehoefte uitrekent,weet je precies of je teveel of te weinig eet.
    Al kan ik je nu al vertellen dat het veel te weinig is.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hoeveel gram kwark eet je dan? In dat bakje?
      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
        Hoeveel gram kwark eet je dan? In dat bakje?
        500 gram

Comment

Als je alles even invult in het voedings excelsheet lijkt alles even wat duidelijker.

Comment

Originally posted by Timm040 View Post
            Hallo, Ik heb een vraag want ik ben nu 16 jaar en weeg 67 kg en ik wil wat aankomen, dit is wat ik gemiddeld eet per dag meestal alleen avond eten is wat anders is dit ongeveer goed?? of is dit teweinig 8:00 4 Boterhammen waarvan 2 met kipfilet en 2 pindakaas en 2 eieren + 1 glas melk 330 ml
            10:00 Weight gainer shake en 1 appel
            13:00 Blikje tonijn en 2 geroosterde boterhammen met kipfilet + 1 halve glas melk 165 ml
            15:00 120 gram carpaccio en 100 gram rijst
            18:30 Hamburger (mager vlees) met bonen
            20:00 Weight gainer shake + sinaasappel
            22:00 1 bakje magere franse kwark
            Waar wil jij dan van aankomen? Niet met dit eten, dus nee je eet lang niet voldoende! Dus wat men hier boven al zegt lees je even in en dan kom je er vast wel uit. Succes!

Comment

Kom je aan? Ja, dan eet je voldoende.
              Kom je niet aan? Nee, meer eten.

No rocket science here
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X