Brinta+ eiwit poeder, hoe dan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brinta+ eiwit poeder, hoe dan?

Hi iedereen,

ik ben een groot fan van brinta als ontbijt en begin het aardig te missen nu ik iedere ochtend 2 eieren en 200 gr groene groente naar binnen moet werken

Daarom heb ik gister vanille afslank eiwitpoeder (niet van whey officieel maar zelfde werking) besteld. Zo kom ik toch aan mijn eiwitten enzo 's ochtends en kan ik Brinta eten.

Maar nu mijn grote vraag! Welke verhoudingen gebruiken jullie of moet ik gebruiken voor het mengen van brinta met whey??? Ik eet het zelf altijd het liefst dik en met magere melk

Ik zelf gebruik 400 ml met 50 gram brinta en 1 schep whey.
    Hard work Pays off!

Comment

Gewoon wat proberen. ik doe altijd maar wat een schep whey maar verder maakt het me niet zoveel
      Daar boven op de berg

Comment

Sorry foutje 250ml met 50 gram brinta en schepje whey. Werkt prima gewoon naar binnen werken.
        Hard work Pays off!

Comment

2 eieren en 200gr groene groenten = 20g eiwitten, 10g vetten en 5g koolhydraten = 190 kcal.
          40g brinta en 250ml melk alleen al heeft 254 kcal, E12, K38, v6. Doe daar nog 25g whey bij en je zit aan 350 kcal.
          Compleet andere maaltijden, andere werking.

Dit is zomaar een 160 kcal meer. pas je ook de rest van je schema aan zodat je wel dezelfde Kcal en EKV houd in je gehele schema?
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
            2 eieren en 200gr groene groenten = 20g eiwitten, 10g vetten en 5g koolhydraten = 190 kcal.
            40g brinta en 250ml melk alleen al heeft 254 kcal, E12, K38, v6. Doe daar nog 25g whey bij en je zit aan 350 kcal.

Dit is zomaar een 160 kcal meer. pas je ook de rest van je schema aan zodat je wel dezelfde Kcal en EKV houd in je gehele schema?
            Dynobet for king!

Comment

ik gebruik magere yoghurt met brinte + whey

Comment

Ja dyno gaf alleen aan hoe ik het doe. De kcal van de macro's gaf hij niet aan. Maar inderdaad hij moet zijn volledige voedingschema posten.
                Hard work Pays off!

Comment

Originally posted by dynobet View Post

Ja klopt, ik heb al een nieuw schema gemaakt zodat mijn ekv verhoudingen blijven kloppen en de extra calorieen maken niet zo uit want ik zat al echt aan de ondergrens

Ik ga het et 40 gr brinta, 25 gr whey, 250ml melk proberen, bedankt!

Comment

mijn ratio was eerst KEV 40/30/30 en dat is in mijn brinta schema 45/30/25 (volgens mij ook prima voor cutting toch?)

mijn calorietarget is 2120 kcal en dat is met brinta ong 2000 kcal (meer dan ik eerst had, mede daarom ook de overstap naar brinta)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X