cleanbulk schema beoordeling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cleanbulk schema beoordeling

Onderstaand schema wil ik gaan volgen in een 3x daags rippetoe schema.
    Hoor graag wat je ervan vindt!
    Ik ziet iets (200kcal) boven schema, doe dit express omdat avond eten moeilijk in te schatten is, en wil kijken of ik zo aan ga komen uiteraard.
    Gaat het te snel dan ga ik richting de 2800 kcal weer.

Dank u

Veel te hoog in eiwitten rond de 30-40% van je totaal. Enne witbrood? Vetten zit je redelijk en Koolydraten moet omhoog.
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Najah.. weet je, die eiwitten, er staat bij mijn avondeten nu kipfilet (34 e).
      De helft van de tijd hebben we geen kipfilet bij het avondeten, dus zodoende lijkt het nu een eiwit overschot.
      Maar min die 34 zit ik wel richting mijn target.
      Misschien toch maar de whey shake schrappen bij mijn ontbijt?

En te laat in koolydraten zeg je..
      Wat is een mooi product om op mijn schema toe te voegen hiervoor?

Comment

edit, idd als ik de whey schrap bij mij ontbijt zit ik wel richting mijn doel (168) .. iets erboven nog maar komt door mijn kipfilet dus zoals net uitgelegd.

Heb nieuwe printscreens erbij gezet

Comment

Originally posted by greenbeauty View Post
          Najah.. weet je, die eiwitten, er staat bij mijn avondeten nu kipfilet (34 e).
          De helft van de tijd hebben we geen kipfilet bij het avondeten, dus zodoende lijkt het nu een eiwit overschot.
          Maar min die 34 zit ik wel richting mijn target.
          Misschien toch maar de whey shake schrappen bij mijn ontbijt?

En te laat in koolydraten zeg je..
          Wat is een mooi product om op mijn schema toe te voegen hiervoor?
          Laten we is beginnen met bruinbrood.
          Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Comment

Iets te veel eiwitten in dit schema
              Verder zijn 2 broodjes geen 140 gram. Ik weet dat een hard broodje met sesam 50-55 gram is. 2 Witte broodjes kunnen dan nooit 140 gram zijn. 60 gram pindakaas op een broodje is ook erg veel. Een flink mes vol is al 15-20gram. Ik vind ook dat je hoog in koolhydraten zit. Als ik ouw voeding met die van mijzelf en mensen met ongeveer hetzelfde gewicht op dit forum vergelijk valt mij op dat jij veel meer koolhydraten neemt terwijl je VVM en activiteitsfactor allebei lager zijn. Ik denk dus ook dat je te veel koolhydraten neemt. Je moet maar aankijken of dit schema werkt maar ik denk dat je te veel kcal binnen krijgt
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
                Iets te veel eiwitten in dit schema
                Verder zijn 2 broodjes geen 140 gram. Ik weet dat een hard broodje met sesam 50-55 gram is. 2 Witte broodjes kunnen dan nooit 140 gram zijn. 60 gram pindakaas op een broodje is ook erg veel. Een flink mes vol is al 15-20gram. Ik vind ook dat je hoog in koolhydraten zit. Als ik ouw voeding met die van mijzelf en mensen met ongeveer hetzelfde gewicht op dit forum vergelijk valt mij op dat jij veel meer koolhydraten neemt terwijl je VVM en activiteitsfactor allebei lager zijn. Ik denk dus ook dat je te veel koolhydraten neemt. Je moet maar aankijken of dit schema werkt maar ik denk dat je te veel kcal binnen krijgt
                Heb de broodjes echt gewogen .. waren 70gr per stuk (wit baugetje)
                Wel grappig, de 1 zegt te laag in khy en de andere te hoog..
                Volgens mijn schema zit ik nog 23 khy te hoog... zal dit nog proberen te verlagen.

Vraag me overigens echt af.. of die 23 khy het hem gecht aan doen...........

Comment

23 khy maakt geen bal uit inderdaad,ook al zijn het toch 100 kcal.

Aangezien je behoefte een indicatie is en pas in de praktijk zal blijken wat je echte behoefte is,maken die 23 khy (nog)niet veel uit.

Produkten op zich zien er aardig uit,al zou ik ook die witte broodjes vervangen door volkoren brood.
                  Last edited by rain; 06-09-2013, 20:42.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X