Hallo allemaal.
Ik heb nogal een groot probleem.
Ik ben dagelijks bezig met het veranderen van mijn voedingsschema.
Ik twijfel heel erg of het wel een goed schema is, maar het maakt me zo gek af en toe..
waardoor ik juist heel veel ga eten uit frustratie.. eetbuien dus =(
en zo behaal ik nooit mijn doel! soms kots ik het uit, maar soms niet..
ik val dus niet af en dat is een groot probleem, want ik wil gaan cutten.
uithongeren wil ik ook niet, want ik denk dat ik wel verstand van voeding heb maar ik kan nooit trots zijn op mezelf als ik mijn voedingsschema volg en dan denk ik: dit duurt te lang en dan wil ik weer minder kcal gaan nemen.. maar dat werkt dan niet en dan ga ik alles weer veranderen.
Ik heb geen baantje of opleiding dus ik zit de hele dag thuis en ik verveel me de pletter.
het enige waar ik mee bezig ben de hele dag is:
eten, dieet maken, eten, eten, soms kotsen, informatie zoeken over eten, fitspiration bekijken en weer eten.
Ik ben al in therapie voor een eetstoornis. Maar het is allemaal zo tegenstrijdig.
is er iemand die me kan helpen bij me voeding en trainingsschema?
bedankt alvast
Ik heb nogal een groot probleem.
Ik ben dagelijks bezig met het veranderen van mijn voedingsschema.
Ik twijfel heel erg of het wel een goed schema is, maar het maakt me zo gek af en toe..
waardoor ik juist heel veel ga eten uit frustratie.. eetbuien dus =(
en zo behaal ik nooit mijn doel! soms kots ik het uit, maar soms niet..
ik val dus niet af en dat is een groot probleem, want ik wil gaan cutten.
uithongeren wil ik ook niet, want ik denk dat ik wel verstand van voeding heb maar ik kan nooit trots zijn op mezelf als ik mijn voedingsschema volg en dan denk ik: dit duurt te lang en dan wil ik weer minder kcal gaan nemen.. maar dat werkt dan niet en dan ga ik alles weer veranderen.
Ik heb geen baantje of opleiding dus ik zit de hele dag thuis en ik verveel me de pletter.
het enige waar ik mee bezig ben de hele dag is:
eten, dieet maken, eten, eten, soms kotsen, informatie zoeken over eten, fitspiration bekijken en weer eten.
Ik ben al in therapie voor een eetstoornis. Maar het is allemaal zo tegenstrijdig.
is er iemand die me kan helpen bij me voeding en trainingsschema?
bedankt alvast
Comment