Hallo iedereen!
Ik heb me aangemeld op forum omdat ik graag hulp wil voor een voedingschema.
Stats:
1.78
75 Kilo
21 jaar
13 - 14% BF
Na veel lang leve de lol dagen wil ik het nu serieus aan gaan pakken, dus ik heb een voedingschema gemaakt maar Ik wil graag meningen van jullie horen en advies want ik kom er niet uit.
Mijn basisbehoefte is 1828 Calorieën. Ik weet niet of ik in de bulk moet of in de cut? weet niet wat ik met mijn VP moet doen.
Ik heb een schema gemaakt voor in de bulk wel. met 500 calorieën erbij word het 2328 ( zie exel bestand)
88.326+(75x13.397)+(178x4.799)-(21x5.677)=18.28 Alles moet zo kloppen.
Na het sporten eet ik trouwens sinaasappel voor de snelle kooldraden.
Ik drink 2 - 3 liter water op werk, en ik drink shavonds 3 koppen groene thee.
en ik heb redelijk zwaar werk want ik zit in de metaal.
mijn calorieën liggen een stuk hoger. moet ik dit verder omlaag brengen of is dat oke?
En kan ik alle kip rijst groenten in pan gooien en daarna aflaten koelen en in diepvries gooien voor heel de week?
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb me aangemeld op forum omdat ik graag hulp wil voor een voedingschema.
Stats:
1.78
75 Kilo
21 jaar
13 - 14% BF
Na veel lang leve de lol dagen wil ik het nu serieus aan gaan pakken, dus ik heb een voedingschema gemaakt maar Ik wil graag meningen van jullie horen en advies want ik kom er niet uit.
Mijn basisbehoefte is 1828 Calorieën. Ik weet niet of ik in de bulk moet of in de cut? weet niet wat ik met mijn VP moet doen.
Ik heb een schema gemaakt voor in de bulk wel. met 500 calorieën erbij word het 2328 ( zie exel bestand)
88.326+(75x13.397)+(178x4.799)-(21x5.677)=18.28 Alles moet zo kloppen.
Na het sporten eet ik trouwens sinaasappel voor de snelle kooldraden.
Ik drink 2 - 3 liter water op werk, en ik drink shavonds 3 koppen groene thee.
en ik heb redelijk zwaar werk want ik zit in de metaal.
mijn calorieën liggen een stuk hoger. moet ik dit verder omlaag brengen of is dat oke?
En kan ik alle kip rijst groenten in pan gooien en daarna aflaten koelen en in diepvries gooien voor heel de week?
Alvast bedankt voor de reacties!
Comment