Hulp bij voedingschema aub

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik zie dat er al gereageerd is, voor eiwitten is 2 gram x BW zeker genoeg.

Hier nog een recent topic waarin uitleg staat over overschot eiwit etc.

http://forum.bodynet.nl/algemeen/531...ten-nodig.html

P.S volgende keer een beetje geduld hebben zou ook niet verkeerd zijn. Daardoor zijn er veel leden die niet reageren op jou vragen omdat je zo opdringerig overkomt.
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Heb shakes eruit, heb nog 20gram eiwit teveel en nu 600 cal te weinig.

Hoe ga ik dat opknappen? als het klopt moet ik 3307 cal eten.
      Attached Files

Comment

Originally posted by basverstappen View Post
        Heb shakes eruit, heb nog 20gram eiwit teveel en nu 600 cal te weinig.

Hoe ga ik dat opknappen? als het klopt moet ik 3307 cal eten.
        Komop man je hebt nu al 4 excel bestandjes hier neer gezet waar allemaal wat aan mankeert.

Doe even wat rustiger aan en lees je goed in en plaats morgen middag een nieuw excel bestand waarin het klopt.

Ik snap dat je fanatiek bent maar je kan ook 'te' zijn.

Edit: dit is trouwens positief bedoeld. ik wil je niet de grond in boren
        Last edited by Eeldesports; 17-10-2013, 22:07.
        Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Maak je niet druk om 20 gram eiwit teveel, eeldesport stuur je niet voor niets een link met uitleg over eiwitten! Lees dat eerst eens! De 600 kcal kan je aanvullen met koolhydraten zoals havermout, rijst enz enz.
          The expert in anything was once a beginner..

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
            Komop man je hebt nu al 4 excel bestandjes hier neer gezet waar allemaal wat aan mankeert.

Doe even wat rustiger aan en lees je goed in en plaats morgen middag een nieuw excel bestand waarin het klopt.

Ik snap dat je fanatiek bent maar je kan ook 'te' zijn.

Edit: dit is trouwens positief bedoeld. ik wil je niet de grond in boren
            Je was me net voor
            The expert in anything was once a beginner..

Comment

Nee dat weet ik dat het goed bedoeld is, maar wil graag aan schema beginnen. Ik had eergisteren al kip uitgehaald om al te maken maar kan ik nu onderhand weggooien haha.

Comment

Ik snap niet wat er fout is aan het schema, kom er niet bij. Kom nu veel calorieën te kort, en heb nog steeds hoge eiwitten. En van de eerder aangegeven link word ik ook niet veel wijzer van eerlijk gezegt.

Comment

Iemand mischien tips voor calorieën erbij zonder al teveel vet en eiwit?

Comment

En toch zijn je vetten nog te laag Bas... Reken 1 gram vet per 1kg lichaamsgewicht.
                    Vetten:
                    1gram V = 9Kc.
                    1 gram E = 4Kc
                    1 gram K = 4Kc

En je hebt nog steeds geen geduld he?
                    Over die kip die je eruit had gehaald, die had je op moeten eten!

Comment

Ja oke. Dan is voedings schema 2 nog het beste, zaten alleen teveel eiwitten in. En ik sta te popelen om me schema in orde te hebben en om dan te gaan knallen.
                      de pan staat al op het fornuis om me eerste maaltijd te maken.

Comment

Oke hier mijn laatste schema, als het niet goed is eet ik mijn hand op.
                        Attached Files

Comment

Iemand?

Comment

Komop mannen, ik wil er al graag vanaf donderdag aan beginnen. ik weet niet wat ik er fout aan heb en kom er echt niet uit, zit te brainstormen als een malle maar zonder resultaat.

Comment

Originally posted by basverstappen View Post
                              Komop mannen, ik wil er al graag vanaf donderdag aan beginnen. ik weet niet wat ik er fout aan heb en kom er echt niet uit, zit te brainstormen als een malle maar zonder resultaat.
                              Ben je weer zo ongeduldig... Heb zo'n vermoeden dat er daarom niet veel mensen op reageren.
                              Zijn meerdere mensen die het hebben aangegeven dat je erop moet letten en blijkbaar ben je er te koppig voor.

P.S als mensen je topic nog niet hebben gelezen blijft ie nog staan in hun lijst van ' Wat is er nieuw?' en wordt die dan vaak later wel gelezen dus het heeft niet veel nut om om de 3 uur te bumpen

Comment

ja ik weet dat ik ongeduldig ben, maar wou er vorige week aan beginnen. en nu wil ik echt graag maandag starten. waar moet ik op letten verders? ik kwam overal bij in de buurt dacht ik.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X