Hallo,
Ik weet het echt niet meer. Wie zou mij kunnen adviseren wat ik het beste kan doen.
Heb nu een cutschema omdat ik mijn vet% naar beneden wil krijgen maar wil wel gains gainen (droog).
Schema zit er ongeveer als volgt uit.
Maandag: Borst/triceps/buik
Disndag: Zwemmen 45min/cardio (Fietsen/crosstrainer) a 45min
Woensdag: Rug/Biceps/benen
Donderdag: Cardio (Fietsen/crosstrainer) a 45min
Vrijdag: Borst/triceps/buik
Ik begin altijd met de hoofdoefeningen zoals de benchpress (ma,vrij) en de deadlift(woe) en die doe ik 4x8. Daarna volgen de overige oefeningen en die doe ik 4x15 elke krachttraining duurt ongeveer 1,5 uur.
Bijgevoegd het schema wat ik nu hanteer. Is dit verstandig of moet ik hoger gaan zitten met mijn k/e/v en calorie inname.
Wie kan mijn adviseren wat ik het beste moet doen, Bulk? Cut? of onderhoud?
Ik weet het echt niet meer. Wie zou mij kunnen adviseren wat ik het beste kan doen.
Heb nu een cutschema omdat ik mijn vet% naar beneden wil krijgen maar wil wel gains gainen (droog).
Schema zit er ongeveer als volgt uit.
Maandag: Borst/triceps/buik
Disndag: Zwemmen 45min/cardio (Fietsen/crosstrainer) a 45min
Woensdag: Rug/Biceps/benen
Donderdag: Cardio (Fietsen/crosstrainer) a 45min
Vrijdag: Borst/triceps/buik
Ik begin altijd met de hoofdoefeningen zoals de benchpress (ma,vrij) en de deadlift(woe) en die doe ik 4x8. Daarna volgen de overige oefeningen en die doe ik 4x15 elke krachttraining duurt ongeveer 1,5 uur.
Bijgevoegd het schema wat ik nu hanteer. Is dit verstandig of moet ik hoger gaan zitten met mijn k/e/v en calorie inname.
Wie kan mijn adviseren wat ik het beste moet doen, Bulk? Cut? of onderhoud?
Comment