Hoe (on)gezond is deze maaltijd?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe (on)gezond is deze maaltijd?

Ik eet dit wel eens en denk dat ik dan goed bezig ben. Rijst met kip een vis. Echter zit er ook veel andere troep in. is de paella van de Lidl. Echt superrrr lekker. Heb vandaag weer aantal zakken weten te bemachtigen. Maar hoe slecht is dit eigenlijk? En jaaaaa, ik snap dat gewoon zilvervlies rijst met kip beter is. Maar weet iemand de kcal van deze paella? Of kan er wat zinnigs over zeggen ?

You can not become LEGenDArY without Legday

vorige week nog gehad zal vast niet zo goed voor je zijn als zelfbereid mr uiteindelijk draait het gwn om de macro's
    next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

kcal zou er op moeten staan?

Comment

^Lidl heeft wel meer shit waar het niet opstaat... Ook al paar keer gehad
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Op een kilo zout en suiker na,valt het wel mee.

De lidl is er inderdaad goed in om de inhoud van produkten vaak niet te omschrijven op de verpakking
          Zowel het aantal kcal als alle e-nummers niet.
          Dat is toch verplicht?
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Bij deze:

Inhoud paella (lidl) :

Calorieen in 100 gram 99.5
            Energie (Joule) in 100 gram 417.9
            Eiwit 5.5
            Koolhydraten 16.9
            Vet 1.1

Comment

Eisen voor verpakkingen:

1. Het minimale gewicht en volume van verpakkingen komt tegemoet aan de eisen van veiligheid, hygiëne en aanvaardbaarheid voor het verpakte product en de consument. Voor elke verpakking moet worden geanalyseerd wat de minimale hoeveelheid voor een verpakking is, waarbij de functies van de verpakking worden gehandhaafd. In die analyse moet in ieder geval wordengekeken naar: bescherming van het verpakte product, productieproces van de verpakking, inpakken/afvullen, logistieke proces (transport, opslag en handling), productpresentatie en marketing, acceptatie voor de gebruiker, informatievoorziening, veiligheid, wettelijke eisen, en andere aspecten.
              2. Er moeten zo weinig mogelijk schadelijke en gevaarlijke stoffen worden ingezet in de verpakking, opdat het in emissies, as of percolaat - na verbranding of storten - minimaal aanwezig is.
              3. Als de verpakking wordt hergebruikt, moet worden voldaan aan veiligheidseisen bij gebruik en hergebruik en moet het geschikt zijn voor recovery-opties.
              4. Voor de verpakking moet in ieder geval één van de verwerkingsopties - materiaalhergebruik, compostering of energieterugwinning - worden toegepast.
              5. De verpakking bevat in totaal niet meer zware metalen (cadmium, zeswaardig chroom, kwik en lood) dan maximaal 100 ppm (100 milligram per kilogram) per verpakkingscomponent.
              6. Aangezien de essentiële eisen algemeen zijn geformuleerd, zijn concretere handvatten ontwikkeld waarmee een onderneming kan aantonen dat een verpakking aan die eisen voldoet. Dat betreft de Europese normen EN 13427-1343

Comment

Originally posted by diasog View Post
                Bij deze:

Inhoud paella (lidl) :

Calorieen in 100 gram 99.5
                Energie (Joule) in 100 gram 417.9
                Eiwit 5.5
                Koolhydraten 16.9
                Vet 1.1

Top !!!
                Hoe ben je daaraan gekomen?

Comment

google Bilo,..google!

paella lidl voedingswaarde - en hoppa je hebt het.
                  Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                  Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Beetje googlen haha, het was niet zo moeilijk te vinden

Comment

Zo op het eerste gezicht valt op dat er nogal weinig zeevruchten en vis in zit. Je kunt het wat voedzamer maken door een halve zak zeevruchten en wat vis aan toe te voegen. Dan smaakt het ook lekkerder.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Originally posted by diasog View Post
                        Beetje googlen haha, het was niet zo moeilijk te vinden
                        Dan vraag ik me af of het klopt. Als het niet op de zak staat;..hoe komen zij er dan aan?

Comment

Ik geef het een 6,2 op basis van de gezondheidsmeter.

Comment

Kant en klare units zitten altijd vol met conserveringsmiddelen en e-nummers. Ik eet daarom echt nooit een kant en klaar maaltijd
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Zolang het in je macros past.....
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X