Voedingschema HELP!!!!!!! dalijk stort ik in.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema HELP!!!!!!! dalijk stort ik in.

Hallo ik ben al even aan het trainen. En ben steeds weer een beetje aan het experimenteren met voeding en trainingschema's. Ik ben nu sinds een week bezig met de UB/LB trainingschema 4 dagen in de week.

Nu had ik gister bij de squat wat erge duizeligheid en licht in me hoofd dus begin me eigenlijk af te vragen of het nou aan me voeding ligt. Dus ik heb weer een excell sheetje ingevuld. Wat vinden jullie van dit schema om te bulken? Laat me aub even weten wat ik hieraan kan veranderen en wat jullie verstandiger vinden om te nemen.

Bij voorbaat dank alvast,

Nick
    Attached Files

Adem je wel gewoon door? Sommige persen te veel en dan heb je dat ook.

Comment

Zie niets raars aan je voedingsschema .. denk dat je inderdaad je adem inhoudt en bij het naar boven gaan flink doorperst.

Inademen als je naar onder gaat, uitademen als je naar boven gaat.
      1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
      Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Originally posted by Chrizzlybear View Post
        Zie niets raars aan je voedingsschema .. denk dat je inderdaad je adem inhoudt en bij het naar boven gaan flink doorperst.

Dat heeft van de week al in een discussie gestaan, maar bij squatten kan je beter pas uitademen als je boven bent of bijna boven bent.
        Het is niet hetzelfde als bv een press, aangezien je bij squatten spanning op je buikspieren wilt houden en dat is lastig als je uitademt.

Ik zou eerder denken aan (gebrek aan)voeding voor het trainen.
        Maar het is pas 1 x gebeurd en dus niks om je druk over te maken.
        Iedereen heeft wel eens zo'n dag.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Stress is katabool
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Chrizzlybear View Post

Weet niet hoe jij sq maar inademen als je naar beneden gaat..let er eens op lijkt me sterk dat je dat zelf zo doet..tenzij je met 10 kilo sq maar ik denk dat jij ook zwaar sq dan kun je toch niet inademen als je zakt.

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Weet niet hoe jij sq maar inademen als je naar beneden gaat..let er eens op lijkt me sterk dat je dat zelf zo doet..tenzij je met 10 kilo sq maar ik denk dat jij ook zwaar sq dan kun je toch niet inademen als je zakt.
              Hou jij je adem dan al die tijd in?
              Want juist met uitstoten vind ik dat lastig?
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ja laat bij uitstotwen klein beetje lucht gaan, maar je wilt de boel imo op spanning houden en daar heb je lucht voor nodig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X