Hoi allemaal,
Ik ben een vrouw van 23 en ben sinds deze week begonnen met serieus sporten.
Nu is mijn doel om wat kilo's kwijt te raken en het lichaam wat strakker te krijgen (1.70 en 59 kilo).
Nu heb ik alleen geen flauw idee wat ik moet eten voor en na het sporten.
Verder eet ik vrij gezond, maar heb in het verleden nog weinig echt resultaat behaald.
Ik las dat wat je voor en na het sporten eet van groot belang kan zijn bij het afvallen.
Ik heb het forum doorgelezen en geprobeert hier tips uit te halen, maar zie voornamelijk verhalen van mannen die bezig zijn met spieren kweken, shakes enz en aangezien enorme spieren kweken niet mijn doel is, weet ik niet welke tips ik kan gebruiken.
Dus kan iemand mij alsjeblieft helpen.
Ik spoort voornamelijk om 11.00/12.00 of 14.00/15.00 uur.
Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt
Ik ben een vrouw van 23 en ben sinds deze week begonnen met serieus sporten.
Nu is mijn doel om wat kilo's kwijt te raken en het lichaam wat strakker te krijgen (1.70 en 59 kilo).
Nu heb ik alleen geen flauw idee wat ik moet eten voor en na het sporten.
Verder eet ik vrij gezond, maar heb in het verleden nog weinig echt resultaat behaald.
Ik las dat wat je voor en na het sporten eet van groot belang kan zijn bij het afvallen.
Ik heb het forum doorgelezen en geprobeert hier tips uit te halen, maar zie voornamelijk verhalen van mannen die bezig zijn met spieren kweken, shakes enz en aangezien enorme spieren kweken niet mijn doel is, weet ik niet welke tips ik kan gebruiken.
Dus kan iemand mij alsjeblieft helpen.
Ik spoort voornamelijk om 11.00/12.00 of 14.00/15.00 uur.
Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt
Comment