Veeleisend mannetje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by emilio75 View PostOw ja..... Jij fitnesst ook hè......
Nee maar even on-topic. Zoals ik het interpreteer, vind ik het belachelijk dat iemand wordt neergezet als ''geldtrekker'' of ''Geen degelijke voedingsschemamaker''.
Het feit dat Dynobet, moeite neemt om mensen te helpen( service gericht) door middel van voedingsschema verkopen al een enorme pluspunt. Kost hem toch tijd en moeite.
Dus we moeten elkaar juist steunen, om andere mensen te helpen. Daar draait dit forum om, en draait het buitenleven ook om. In dienst staan voor anderen. Iemand naar beneden halen, met woorden, kan iedereen. Daar is niks moeilijks aan.
Comment
-
Mooi zo'n discussie.
Persoonlijk zou ik er wel 50 euro voor over hebben om een schema van dyno te krijgen. Inclusief alle 'service' er omheen.
Ik snap dat rainman achter hem staat, dyno staat gewoon altijd voor je klaar. Hij geeft zowel nieuwe als ouwe leden goed advies.
Tevens krijgt hij daarvoor natuurlijk veel credit en als er mensen zijn die zich daar niet in kunnen vinden dat het bij hem geld kost en denken zelf binnen een paar minuten te kunnen maken, nouja ook prima toch. Ieder zn ding,
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
37 minutes ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
18 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment