Veeleisend mannetje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by emilio75 View Post
    nee joh, dat doe je in 5 minuten..... afzettur!
    Tsja, iemand die zichzelf promoot, ik weet niet.
    Beter Quibus, die is er pas echt goed in.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
      Tsja, iemand die zichzelf promoot, ik weet niet.
      Beter Quibus, die is er pas echt goed in.
      Zeker weten en krachtig ook jammer dat Q alleen de namen van de oefeningen niet weet die zal je dan wel zelf op moeten geven
      Goed gejat is het halve werk!

Comment

Zitten jullie hier mij nou belachelijk te maken. Stelletje lompe ijzersmijters.

Pas maar op anders stuur ik die vent van me pf op jullie af..

En ohja Nick, die pf is een representatie van mijn forumnaam. Dat je dat niet eens ziet joh, kuttekop

Test rage
        "Straight outta gym"

Comment

Nu maar weer even on topic aangezien alle posts momenteel verzanden in oeverloze discussies.

Ts: zijn je vragen allemaal beantwoord?
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sorry man maar ik weet niet wat ascension is.

Comment

Originally posted by NickP View Post
              Sorry man maar ik weet niet wat ascension is.
              vertalen.nu biatch

"Verwacht tenhemelopneming"
              "Straight outta gym"

Comment

Is dat een feit?
                Ik moet hem ff zeggen, heb vandaag filosofie in mijn minor gehad.
                Feiten bestaan niet, het zijn interpretaties en zelf een interpretatie is een interpretatie.

Die is diep he
                Stats: 74kg at 11%
                Vision: 85kg at 8%

Comment

Originally posted by gripmaster View Post
                  Feiten bestaan niet, het zijn interpretaties en zelf een interpretatie is een interpretatie.

Die is diep he

Objectiviteit

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Een feit is objectief als het onafhankelijk is van de mening van mensen, als er geen interpretatie bij nodig is. Dit staat tegenover subjectief. Het begrip heeft filosofische aspecten, en het begrip in de zin van 'neutraal' of 'onpartijdig' is onder meer van wezenlijk belang in de journalistiek en bij de rechtspraak.
                  De mogelijkheid van objectiviteit wordt door verschillende filosofen in twijfel getrokken, zoals de postmodernen. Zij betogen dat mensen, door hun onderlinge verschillen, slechts subjectieve interpretaties van de werkelijkheid kunnen maken.

Interessant,maar nu snap ik het niet meer.
                  Dus ik maak alleen subjectieve interpretaties?
                  Last edited by rain; 05-02-2014, 22:53.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by gripmaster View Post

Die is diep he
                    Dat hangt dan van mijn interpretatie van "diep" af zeker?

Vraagje; Aangezien mijn waarheid is opgebouwd uit subjectieve interpretaties, kan er dan toch voor mij zelf dan wel momentaan een absolute feitelijke waarheid bestaan? Oftewel; kan een feit bestaan in de beperkte ervaringsruimte van het individu?

Of hadje maar een zesje?

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                      vertalen.nu biatch

"Verwacht tenhemelopneming"
                      Ja dat had ik gevonden, had alleen niet verwacht dat je dat ook echt bedoelde haha

Comment

Dubbel
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dat hangt dan van mijn interpretatie van "diep" af zeker?

Vraagje; Aangezien mijn waarheid is opgebouwd uit subjectieve interpretaties, kan er dan toch voor mij zelf dan wel momentaan een absolute feitelijke waarheid bestaan? Oftewel; kan een feit bestaan in de beperkte ervaringsruimte van het individu?

Of hadje maar een zesje?
                            Originally posted by rainman View Post
                            Objectiviteit

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Een feit is objectief als het onafhankelijk is van de mening van mensen, als er geen interpretatie bij nodig is. Dit staat tegenover subjectief. Het begrip heeft filosofische aspecten, en het begrip in de zin van 'neutraal' of 'onpartijdig' is onder meer van wezenlijk belang in de journalistiek en bij de rechtspraak.
                            De mogelijkheid van objectiviteit wordt door verschillende filosofen in twijfel getrokken, zoals de postmodernen. Zij betogen dat mensen, door hun onderlinge verschillen, slechts subjectieve interpretaties van de werkelijkheid kunnen maken.

Interessant,maar nu snap ik het niet meer.
                            Dus ik maak alleen subjectieve interpretaties?
                            haha, ze gaan er ook nog op in ook.
                            Nou om eerlijk te zijn, ik heb een hele discussie met die filosoof gehad, wat overigens niet de moeite waard was.
                            Het was maar 1 les gelukkig. Het ging erom dat we verder moesten doordenken en niet alles direct moeten aannemen.

Maar dit gaat ver off topic...
                            Stats: 74kg at 11%
                            Vision: 85kg at 8%

Comment

goede tijden slechte tijden valt tegelijk op tv / bodynet vandaag.

Comment

Ik heb zeer goede informatie voorbij zien komen! Hartelijk dank hiervoor!
                                Voor wat betreft dagelijkse voeding is dit erg duidelijk!

Het enige waar ik nog enigszins mee zit is het bereiden.. Nu heb ik gezien dat er een topic over is.
                                Maar aangezien dit topic toch al van AS tot GTST is geweest, zou het leuk zijn als iemand het ei van columbus heeft ontdekt wat betreft handigheidjes.. Ik ben vrij druk met werk en studie momenteel, dus wil de bereidingstijd minimaliseren. =)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X