Wat vraagjes over voeding, plateu en topic verwijderen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat vraagjes over voeding, plateu en topic verwijderen

Beste lezers,

Momenteel heb ik wat moeite om mijn voedingsschema (die ik hier vandaan hebt) aan te vullen.
    Het "probleem" zit m in dat mijn aantal calorieen niet gehaald worden.
    Eiwitten, vetten en KH voldoen wel aan de percentages.

Volgens mijn schema heb ik 2221 kcal nodig terwijl ik (ingevuld) op 1873 kcal uitkomt. (cuttingsfase)
    Wat voor tips hebben jullie voor mij?

Als 2e punt, ik volg dit voedingsschema al een tijdje,(1873 kcal terwij dit op 2221 kcal moet zitten), maar ik denk dat ik tegen het zogenaamde plateu bent aangelopen, er gaat niks meer van mijn bf af nu.

Als toevoeging op deze vraag, is het nu verstandig om dit voedingsschema 'op te hogen' naar het aanbeveelde gezien ik al een tijd op die 1873 kcal zit?

Ik cardio nu al 4 maanden op de loopband, ik denk dat het tijd wordt om over te stappen op een cross trainer voor de verandering?

Tot slot, om er voor te zorgen dat het forum niet vervuild raakt met oude topics vraag ik mij af hoe ik deze verwijder.

Mijn dank is groot!

zie hier mijn schema

Cutten voedingsschema - kipfile beleg - Tonijnsalade -3 ei met kipfilé.xls
    Last edited by SuperWish; 07-02-2014, 17:04.

Als je zegt vast te lopen dat er geen BF meer af gaat moet je juist lager gaan zitten in kcal, zeker niet meer. Wellicht je onderhoud verkeerd uitgerekend en als basis genomen.
    Squat 8x 97,5kg ¤ Deadlift 8x 100kg ¤ Dumbell Bench​ 8x 60kg

Comment

Originally posted by Lolloler View Post
      Als je zegt vast te lopen dat er geen BF meer af gaat moet je juist lager gaan zitten in kcal, zeker niet meer. Wellicht je onderhoud verkeerd uitgerekend en als basis genomen.
      Lager in kcal zitten zat ik ook aan te denken, hoewel als ik nog lager ga ik meer verder verwijdert raakt van dat schema?

Wat betreft verkeerd berekend, ik heb het schema gebruikt van deze site. Wat kan er eventueel verkeerd berekend zijn?

Comment

Precies zoals bovenstaande zegt, minder eten en/of meer bewegen als je niet afvalt.

Comment

Originally posted by SuperWish View Post
          Lager in kcal zitten zat ik ook aan te denken, hoewel als ik nog lager ga ik meer verder verwijdert raakt van dat schema?

Wat betreft verkeerd berekend, ik heb het schema gebruikt van deze site. Wat kan er eventueel verkeerd berekend zijn?
          Wellicht heb je een traag metabolisme (wat tevens ook vertraagt als je een lange tijd aan het cutten bent), of je eet meer dan je denkt (je noteert niet alles precies, vergeet bakolie te tellen etc).

Het blijft een formule en die geldt niet voor iedereen. Het antwoord als je niet afvalt is heel simpel, minder eten en/of meer bewegen. Een andere oplossing is er niet.

Comment

Merci bedankt voor de antwoorden!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X