Gedaan!
App voor sporters
Collapse
X
-
Ben zelf vorig jaar afgestudeerd aan de opleiding CMD (Den Haag). Ikzelf denk niet dat ik een dergelijke app zou gebruiken omdat ik het juist leuk vind om recepten aan te passen op mijn eigen smaak of op een manier aanpas dat het beter binnen mijn dieet past. En dan is de hele meerwaarde van de APP ivm een normale website of kookboek weg. Daarbij kun je zelf in ongeveer een minuut de kcal waarden van een recept berekenen of in nog minder tijd redelijk goed inschatten.
Het advies met betrekking tot het moment wanneer je een maaltijd kunt nuttigen vind ik ook maar vaag. Dit is toch context afhankelijk? Door niet te kijken naar de individuele situatie /context, en zulke zaken te generaliseren, creëer je juist bepaalde dogma's of houdt bestaande dogma's in stand.
----------------------------
Wat voor mij persoonlijk interessant zou zijn, is dat je recepten kan filteren op meerdere facetten tegelijk. Bijvoorbeeld kcal, bereidingsduur, ingredienten. vegetarisch/vlees/vis, etc etc.
je ziet dan na het filteren een lijst met vele recepten. Naast elk recept heb je een schijfdiagram met verschillende kleuren voor energie verdeling tussen de macro nutrienten (koolhydraten eiwitten en vetten. elke macro nutrient heeft zijn eigen vaste kleur). Je ziet dan in één oogopslag welke maaltijden voor jou op dat moment interessant zijn en welke niet.
Maar dan nog kan de app een succes worden of enorm falen. Dit is afhankelijk van hoe jullie de gebruikerservaring vormgeven, de hoeveelheid recepten, hoe lekker deze zijn, op welke doelgroep worden de recepten afgestemd? etc etc.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-