App voor sporters

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gedaan!

Comment

Ben zelf vorig jaar afgestudeerd aan de opleiding CMD (Den Haag). Ikzelf denk niet dat ik een dergelijke app zou gebruiken omdat ik het juist leuk vind om recepten aan te passen op mijn eigen smaak of op een manier aanpas dat het beter binnen mijn dieet past. En dan is de hele meerwaarde van de APP ivm een normale website of kookboek weg. Daarbij kun je zelf in ongeveer een minuut de kcal waarden van een recept berekenen of in nog minder tijd redelijk goed inschatten.

Het advies met betrekking tot het moment wanneer je een maaltijd kunt nuttigen vind ik ook maar vaag. Dit is toch context afhankelijk? Door niet te kijken naar de individuele situatie /context, en zulke zaken te generaliseren, creëer je juist bepaalde dogma's of houdt bestaande dogma's in stand.
      ----------------------------

Wat voor mij persoonlijk interessant zou zijn, is dat je recepten kan filteren op meerdere facetten tegelijk. Bijvoorbeeld kcal, bereidingsduur, ingredienten. vegetarisch/vlees/vis, etc etc.

je ziet dan na het filteren een lijst met vele recepten. Naast elk recept heb je een schijfdiagram met verschillende kleuren voor energie verdeling tussen de macro nutrienten (koolhydraten eiwitten en vetten. elke macro nutrient heeft zijn eigen vaste kleur). Je ziet dan in één oogopslag welke maaltijden voor jou op dat moment interessant zijn en welke niet.

Maar dan nog kan de app een succes worden of enorm falen. Dit is afhankelijk van hoe jullie de gebruikerservaring vormgeven, de hoeveelheid recepten, hoe lekker deze zijn, op welke doelgroep worden de recepten afgestemd? etc etc.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Done!
        Just do it!!!!

Comment

helemaal ingevuld.
          You don't quit when you're tired.
          You quit when you're done.

Comment

ingevuld

Comment

Originally posted by brillant View Post
              wat moet je nou goffer met een ap,hou toch is op met dat homo gedoe
              En weer terug de grot in
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by brillant View Post
                wat moet je nou goffer met een ap,hou toch is op met dat homo gedoe
                +1 zyzz voor die opmerking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X