Voedingschema. Mis iets

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema. Mis iets

Veel mensen vragen het, maar kan iemand over mijn schema heen kijken? Ik kom wat tekort maar weet zo niet wat ik hierbij aan zou kunnen vullen.

Ik ga maandag beginnen met cutten. Wil het liefst geen brood meer eten. En ik wil 1 dag in de week 6 eieren bovenop dit schema eten. Las dat het verstandig is voor je stofwisseling 1 dag iets meer calorieen binnen te krijgen. En die extra eiwitten zijn nooit onverstandig.

Alvast bedankt, zou het erg waarderen!

voedingsschema willem.xls

Misschien handig als je je even voorsteld en wat meer over je verteld Willempie..
    The expert in anything was once a beginner..

Comment

Ben 20 jaar fitness nu 1 jaar. Ik weeg 78 kg en ben 186 lang. Heb een vetpercentage van 14, en heb het doel de 9% te halen voor de zomer. Ik doe het fitness netjes via een schema, train 3 dagen fullbody op benen na (geen full body dus) en ga 1 keer in de week benen trainen. Ik loop stage van 8 tot 5. Dus eet om 7 uur smorgens en 7 uur savonds thuis. Dit schema is ook vooral voor doordeweeks aangezien ik ook bijna elke dag train.
      Gelijk een andere vraag, is het verstandig om voor het trainen iets extra's te eten, of als ik niet train iets minder?

Comment

Oja ik bedoelde te zeggen netjes via een schema, dat ik dit ook fijn vind. Structuur Wil het gewoon goed doen, vandaar dat ik ook netjes een voedingsschema aanmaak. Ik heb een zeer goede disipline, dus wat er staat doe ik ook

Comment

Zou iemand kunnen kijken? Wat ik vooral heb is dat ik niet aan de calorieen kom, maar hoe belangrijk zijn deze? Is dat niet wat achterhaald? Heb na het volgen van dit voedingsschema echt geen honger meer, en heb genoeg eiwitten

Comment

kcal tov trainen is als je bankrekening... kcal komt er in, training gaat er uit. Dus wel degelijk belangrijk ja. Waarom train je je benen maar 1x en de rest van je lichaam 3x? in je benen zitten je grootste spieren dus dan is die frequentie kijkende naar de rest erg weinig. Je schema nu even geen tijd om te bekijken, maar wellicht later nog of iemand anders. Minn reactie nu even op je vraag.

Comment

volgens mij mis je zo'n 500 cal
              Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Laat ik me diplomatiek uitdrukken: je schema klopt niet. Je komt 500 kcal tekort. En denk je zelf dat 28 gram vetten per dag voldoende en gezond is? Je doet er verstandig aan om dat te verhogen tot boven de 50 gram per dag.
                Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Waarom nu al cutten? Ik zelf zou er nog zo'n 10kg bij bulken

Zorg dat de verhoudingen kloppen, dus ja minder vetten, maar nee GEEN vetten is ook geen optie.
                  Begin eerst met 250/300 onder onderhoud werkt dat niet ga een stapje verder. Het kan hard gaan, maar je kan als je het verkeerd doet ook aardig wat kracht verliezen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X