Whey poeder waar te koop? Wat kan je het best eten/drinken na je training?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey poeder waar te koop? Wat kan je het best eten/drinken na je training?

Vraag 1 Wat is de beste whey poeder? En waar kan ik dit kopen? Vraag 2 Wat kan je het beste eten/drinken na een training?Ik drink nu een proteine shake met jus orange, iemand tips? Bedankt alvast

Plz google of zoek eens in de voedingssectie.

shakes gewoon bij body en fit, xxlnutrition, bodylab, etc, voeding na je training denkt iedereen anders over en hangt van je doelen af, ik drink whey+melk en eet een banaan.

Comment

Zijn veel sportwinkels die supplementen aanbieden, niet enkel online, maar vind online nog wel steeds de makkelijkste weg. Hier in Belgie bv heeft Decathlon wel een redelijk gamma. Soort hangt van je doel af, gainer of net om te vermageren, enz.. En wat na de training betreft doen de meeste shake + banaan, maar kan ook vervangen worden door post workout
      "Whey in de morgen is een dagje zonder zorgen"

Comment

Home | Body & Fitshop
        maar zelf kan je ook is een beetje zoeken
        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Grappig dat je dit forum wel vind maar een site waar ze supplementen verkopen niet
          Hard work Pays off!

Comment

Originally posted by Whahaha View Post
            Grappig dat je dit forum wel vind maar een site waar ze supplementen verkopen niet
            ja idd maar is nog vroeg en probeer het nog netjes te houden
            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X