Voedingsschema + massaschema vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema + massaschema vraag

Hey mensen!

Ik ben nu al ruim een jaar aan het trainen en ik stagneerde een beetje. Ik ben dus begonnen met een nieuw trainingsschema-4-dagen-massa.xlsen sinds kort begonnen met een voedingsschema'tje.xls.
    Zouden jullie hier naar willen kijken en eventueel verbeteringen willen aanpassen?
    Mijn dank is groot.

ps. Ik ben 1.81 en 68,5 kg met een vetpercentage van 9,8%. Ik wil graag droog blijven maar wel groter worden.
    Ben benieuwd of deze schema's mij op de goede weg helpen.

Edit: misschien een idee om meer eieren te eten in een maaltijd? Ik als arme student betaal me scheel aan kipfilet haha

Eiwitten en vetten wat omlaag doen. Ik zou 180 gram eiwit aanhouden; +-3x je vetvrije massa en vetten rond de 75 gram. De rest koolhydraten. Het maakt mij niet uit wat je eet, maar je eet zo'n 500 kcal boven je behoefte, dus das prima om massa mee op te bouwen. Koolhydraten eten nadat je je training hebt gehad, mag gerust een tijd tussen je training en de maaltijd zitten.

Je trainingsschema is verre van optimaal. Als je een spiergroep maar eens per week traint, dan betekent dat dat ze pas weer zeven dagen later getraind worden en daar zit teveel tijd tussen. Train je spieren 2-3 keer per week.

Ik raad je een fullbody-schema van 3 dagen per week aan of een UB/LB split van 4 dagen per week.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X