Feedback voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Feedback voedingsschema

Hallo mensen,

Ik ben druk bezig geweest met het samenstellen van een voedingsschema en ben benieuwd wat jullie er van vinden. Allereerst even de berekeningen:

Man; 27 jaar; 79,6 kg; 19,7% BF; 63,9 kg VVM; BMR 1751 kcal (Katch-McArdle)

Mijn activiteit ontloopt elkaar niet veel op vrije dagen/werk dagen denk ik. Ik heb een niet zo'n actieve levensstijl en werk als begeleider op een woongroep voor verstandelijk gehandicapten. Ik heb daarom dagelijks een geringe arbeidstoeslag van 525 kcal (BMR*0,3) gerekend.

Ik ben van plan om 3x in de week een uurtje te gaan KT'en waarvoor ik 400 kcal per keer heb gerekend. Daar komt op trainingsdagen een sporttoeslag van 175 kcal (BMR*0,1) bij.

Dit komt uit op een totaal van 2851 kcal op trainingsdagen en 2276 kcal op rustdagen. De bedoeling is om de komende 4 weken de inname van calorieën op onderhoudsniveau te houden en daarna langzaam de hoeveelheid iets op te voeren tot ong. +200 kcal.

Hier het voedingsschema:

Voedingsschema 13 maart 2014 3.xls

Ik hoop dat jullie mij wat feedback op de berekeningen/schema's kunnen geven. Alvast bedankt!
    ~ When life brings you down and leaves you for dead ... just shake off the dust and grow stronger instead ~

Ik zou de muesli vervangen door havermout of brinta daar die naar mijn weten erg veel suikers bevatten.
    Dan zou ik verder de yoghurt misschien ook vervangen door gewoon melk omdat yoghurt met brinta niet lekker weg eet denk ik?
    Verder een goede opzet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X