Wat versta je onder een cheat? (tijdens afvallen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat versta je onder een cheat? (tijdens afvallen)

De titel zegt het. Wat versta je onder een cheat?

Als je aan het afvallen, hoe vaak laat jij jezelf even gaan?
    En wat eet je?

Even belangrijk wellicht, wat versta je niet onder een cheat? (oftewel, mag best tijdens het afvallen zolang het binnen je 'macros' valt)

Niks is cheat
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Niks is cheat
      Zou je dat uit kunnen leggen?

Comment

Originally posted by gotchi View Post
        zou je dat uit kunnen leggen?
        iifym

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
          iifym
          Niet grappig bedoelt, maar zou je dat uit kunnen leggen? Ik ben niet bekend met afkorting op het internet. Ik hoop niet dat dit een trol post word, omdat ik de vraag serieus bedoel. Het is niet mijn intentie om grappig te doen. Het is een oprechte vraag uit ontwetendheid (of tenminste, niet zeker weten of ik het begrip 'cheat' begrijp)

Comment

Ik versta alles wat niet gepland is, onder een cheat. Ik zie alleen niet alle cheats als slecht
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

If it fits your macros > Iifym. Wat betekend je kunt alles eten als je maar niet boven je behoefte/verbruik komt.

Niet serieus nemen btw.
              Last edited by resike; 13-03-2014, 18:43.
              Mind is everything.

Comment

Originally posted by Gotchi View Post
                Niet grappig bedoelt, maar zou je dat uit kunnen leggen? Ik ben niet bekend met afkorting op het internet. Ik hoop niet dat dit een trol post word, omdat ik de vraag serieus bedoel. Het is niet mijn intentie om grappig te doen. Het is een oprechte vraag uit ontwetendheid (of tenminste, niet zeker weten of ik het begrip 'cheat' begrijp)
                IIFYM= If it fits your macros. Stel: Je hebt nog 15gr eiwit en 30gr koolhydraten nodig en in een McKroket zit 15gr eiwit en 30gr koolhydraten dan kan je dat eten volgens het iifym pincipe
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
                  IIFYM= If it fits your macros. Stel: Je hebt nog 15gr eiwit en 30gr koolhydraten nodig en in een McKroket zit 15gr eiwit en 30gr koolhydraten dan kan je dat eten volgens het iifym pincipe
                  en is dat ook zo?

Comment

Het vlees van McDonalds is niet echt het gezondste vlees dat er bestaat. Ook de broodjes worden een soort van gekarameliseerd (dus veel suiker) zodat het lekkerder is. Je kan best iifym eten maar dan moet je dat wel met goed voedsel doen en geen junk

Comment

in theorie wel maar dat gaat op een gegeven moment niet goed komen met je gezondheid. Ook voor de beste resultaten is het beter om clean te eten

Comment

Het vlees van McDonalds is niet echt het gezondste vlees dat er bestaat. Ook de broodjes worden een soort van gekarameliseerd (dus veel suiker) zodat het lekkerder is. Je kan best iifym eten maar dan moet je dat wel met goed voedsel doen en geen junk
                        We cheaten nu junk 1x in de week. Is dat teveel? Te weinig? We willen geleidelijk aan afvallen.

Comment

1x in de week junkfood eten mag best. Als je daarnaast ook zorgt dat het in je macro's past dan is het alleen maar beter.

Geleidelijk afvallen is toch de enige mogelijkheid? Of ken jij een manier waardoor ik ineens 10kg vet kwijt ben?

Comment

Ik denk dat ie bedoelt dat hij geen crash dieet volgt

Comment

1x in de week junkfood eten mag best. Als je daarnaast ook zorgt dat het in je macro's past dan is het alleen maar beter.

Geleidelijk afvallen is toch de enige mogelijkheid? Of ken jij een manier waardoor ik ineens 10kg vet kwijt ben?
                              Dat is waar. In het verleden hebben we het nog weleens drastischer proberen aan te pakken, maar dat werkte niet.

Vanavond is wat lastig. We hebben het verkeerd geplanned. Afgelopen week al gecheat (junk), omdat we vanavond plannen hadden. Die zijn vervallen. Nu hebben we zin in wat 'slechts' hehe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X