Bulken of cutten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulken of cutten?

1 jaar geleden was mijn doel om rond de 80 kilo te wegen (spiermassa) en ik ben 185cm lang. Ik woog op dat moment 72 kilo. Ik heb 2 maanden krachttraining gedaan en merkte dat ik vooruitgang boekte. Echter, door werk en school is het onmogelijk geweest voor mij om uberhaupt tijd te creƫren voor fitness en heb ik niet meer zo actief kunnen fitnessen (helaas ).

Maar ik pak de draad weer op - vet moet spiermassa worden! Op dit moment weeg ik 80 kilo, maar heb veel vet rond mijn buik en heupen. Ik wil wel weer rond 80 kilo wegen en zeker niet afvallen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik met mijn trainingsschema (2-3x per week fitness) op hetzelfde gewicht blijf? In mijn bulkperiode vorig jaar nam ik zeker 3000 kcal per dag.

Moet ik nu bulken of cutten?

Alvast bedankt jongens!

Kerel al train je jezelf 20jaar het leplazeris, vet zal nooit spiermassa worden!
    Voor de rest geef je te weinig info om daar n goed en fatsoenlijk antwoord op te kunnen krijgen.

Comment

Helaas moet je de keuze maken om te gaan cutten of bulken.
      Het is helaas niet anders.
      Zelf zal ik altijd bij +15% altijd terug cutten naar minimaal een procentje of 11 en vanaf daar weer bouwen.
      Vet verliezen en gainen op het zelfde moment zal niet gaan (er van uit gaande dat je geen AAS wilt gaan gebruiken e.d.).

Succes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X