How cooking can change your life .

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• How cooking can change your life .

Watch This Video & You?ll Never Eat McDonald?s French Fries Again | Collective-Evolution
    DIVIDE ET IMPERA

Aan de french fries die je in de usa voorgeschoteld krijgt is niks french aan. Tenzij ze denken dat ze in frankrijk kartonnen friet eten
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Dit is een beetje hetzefde filmpje maar dan veel meer indept over dit soort zaken:

https://www.youtube.com/watch?v=7ZVU...qzFaqOyyl-esmG
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik heb niet de tijd genomen om het filmpje te bekijken, maar ik geloof direct wat er in de tekst staat. Als er een bedrijf in de wereld is die gezondheid totaal niet serieus neemt dan is het McDonalds wel.

Hier maken ze 'kip nuggets' van:

Ik eet al jaren niet bij dat bedrijf en ga het ook nooit meer doen.

Comment

Hier nog een mooi filmpje over het decomposatieproces van McDonalds-friet:

Comment

En toch bestel ik weer een large bigmac menu met Noccerino's kinderfeestje!
            Last edited by rain; 16-04-2014, 22:17.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

@Dynamix

Uitleg over dat plaatje wat je stuurde

#IIFYM #YOLO
              the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

Ohja en dit is noccie als hij na trainen nog ff een mac wil pakken

the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

Hahaha Dynamix heeft tegenwoordig zelfs ook nooit meer per ongeluk gelijk whahah. Ik ben fan Dynamix or president!
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Hahaha mad? Mac = god. Daarna bk chili cheese nuggets. Subway beef met kaas. Pizza bijna allemaal, liefst nachtje in de koelkast leggen en in de ochtend koude pizza vreten. Ehmmm sinds kort taco mundo hier dus dat sowieso proberen. Voorderest chocola en chips afwegen op de keukenweegschaal #iifym
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X