Bulken/ cutten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulken/ cutten?

Hallo mede forummembers,

Ik heb vanmorgen mijn vetpercentages gemeten met een huidplooimeter, dit omdat ik in eerste instantie wou gaan bulken. De meting gaf aan dat mijn vp op 15% zit maar nu kwam op internet een schema tegen met dezelfde uitslag (46mm) dat ik op 17% vp zou zitten. Van hieruit zou ik eerder geneigd zijn om droog te gaan trainen. Nu zit met mijn voedingsschema iets onder mijn onderhoud. Ik denk dat het goed is om hierbij te vermelden dat ik een tijd rond de 1800kc heb gezeten en dit een beetje heb opgeschroefd. Wat is nu verstandig om te gaan bulken of cutten en hebben jullie nog tip/ opmerkingen op mijn voedingsschema? Alvast bedank!

Stats: 63kg
    lengte: 1.69
    Verder train ik vier keer in de week 3x fitness en 1 x kickboxen of 2 x kickboxen en 2 x fitness (dit wissel ik af)
    Attached Files

Komop man je weegt 63 kilo, er blijft niks van je over als je gaat cutten! Gewoon op of net boven onderhoud eten en goed trainen!
    The expert in anything was once a beginner..

Comment

Wordt mijn vetpercentage dan niet te hoog aangezien ik nu al richting de 20% ga?

Comment

Verhoog je intake dan met 200 kcal naar de 2000 en kijk wat er gebeurt. Je kan nog zoveel massa aanzetten met je 63 kg en 17%
        eerlijk gezegd denk ik dat 2000 nog weinig is voor jou als ik kijk naar je hoeveelheid trainingen.
        The expert in anything was once a beginner..

Comment

Ik ben +- even groot en weeg minder dan jou.
          Ik eet dagelijks 3300 kcal in mijn bulk nu en kom amper aan.. (Ga niet ook 3300 eten, dat is voor een ieder verschillend..)

1800-2000 is voor toch echt een cut.. je onderhoud zou op ongeveer 2400 a 2500 moeten liggen.. Ben je eerder wel al aangekomen op deze hoeveelheid voeding?
          1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
          Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Ik zit nu op trainingsdagen op 2200kc en niet trainingsdagen op 2100kc. Ik heb een tijdje geëxperimenteerd met cutten waardoor ik erg lang heel laag in de kc heb gezeten 1700kc/1800kc. Ik heb het idee dat mn lichaam hier aan is gaan wennen. En dat ik daar door qua vetpercentage omga. Eerder kwam ik rond de 2100kc/ 2300kc ook aan. Maar voordat ik cutte en veel wedstrijden deed met kickboksen zat ik altijd rond de 58kg.
            Last edited by steviewondah; 13-05-2014, 20:41.

Comment

Lekker gaan doen wat je zelf wilt. Vind jij dat je te hoog staat in vet dan ga je lekker cutten.
              Je zou kunnen proberen aan te komen en als je het perfect doet kun je daarmee ook nog wat vet verliezen.
              Persoonlijk zou ik daar niet aan gaan beginnen, gewoon lekker 3/4 maandjes vet droppen en dan zo lang mogelijk gaan cleanbulken.

Comment

Bedankt voor het meedenken, dan laat ik de kc hoe het nu is. Dan zit ik volgens het excelschema rond de cut qua kc.

Comment

Originally posted by steviewondah View Post
                  Bedankt voor het meedenken, dan laat ik de kc hoe het nu is. Dan zit ik volgens het excelschema rond de cut qua kc.
                  Levert het resultaat op? Of eet je pas sinds een paar dagen zo..

Comment

Ja was er pas een paar dagen begonnen. Nog even afwachten of het resultaat oplevert.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X