Injectie tegen overgewicht !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Stel dat het zou werken, dan lost dat het probleem toch niet op?
    Overgewicht zelf is niet het probleem, maar het gevolg van overgewicht is het probleem. En met een injectie waarmee je wel vet verliest en niet een gezondere levensstijl aanmeet, heb je die risico's alsnog.
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
      Stel dat het zou werken, dan lost dat het probleem toch niet op?
      Overgewicht zelf is niet het probleem, maar het gevolg van overgewicht is het probleem. En met een injectie waarmee je wel vet verliest en niet een gezondere levensstijl aanmeet, heb je die risico's alsnog.
      Vet tussen organen etc is dan wel minder toch? plus het honger gevoel word minder dus gaat er ook minder slechte voeding naar binnen gegooid worden. Natuurlijk heb je wel gelijk over het totaal plaatje.
      Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Gaat denk ik meer om het feit dat je dikke (luie) mensen wel laat afvallen maar hun ongezonde leefstijl en -patroon blijft bestaan. Ze zijn nog steeds even ongezond alleen nu kun je dat niet meer zien
        the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

Originally posted by skillful058 View Post
          Gaat denk ik meer om het feit dat je dikke (luie) mensen wel laat afvallen maar hun ongezonde leefstijl en -patroon blijft bestaan. Ze zijn nog steeds even ongezond alleen nu kun je dat niet meer zien
          Daarom zij ik het totaal plaatje wat patriciaaa geeft klopt. Maar indirect worden er natuurlijk wel problemen opgelost doordat er minder honger zal zijn. Jammer dat mensen zich niet de moeite willen doen maar het liever makkelijk doen zelfvoldoening is toch ook wat waard lijkt mij.

Comment

Ik zie er wel wat in..quibus snackbar met superinjectie hele dag vreten geen vetgainsssss

Comment

Q dat is een gat in de markt ik zou het in de saus verwerken. Frieten waar je kilo`s mee verdwijnen, frikandellen voor een slanke en strakke buik bij q`s snackbar

Comment

Originally posted by skillful058 View Post
                Juist ja.
                Mensen denken vaak dat dergelijke problemen alleen voorkomen als je dik bent, maar dat is echt een fabeltje.

Originally posted by weslleyy View Post
                Vet tussen organen etc is dan wel minder toch? plus het honger gevoel word minder dus gaat er ook minder slechte voeding naar binnen gegooid worden. Natuurlijk heb je wel gelijk over het totaal plaatje.
                Ja maar, er zijn al zoveel dingen tegen een hongergevoel, en dat werkt ook niet. Als voorbeeldje: boomschors kost geen drol, en er is makkelijk een goedkoop vezelproduct van te maken. Voor mensen waarvan de smaak door de Mac enzo verpest is, is daar (met smaak- en zoetstoffen) best wat van te maken.

Maar mensen willen dat gewoon niet. Net zoals dat ze weten dat cardio werkt, en dat ze het gewoon niet willen doen

Originally posted by quibus View Post
                Ik zie er wel wat in..quibus snackbar met superinjectie hele dag vreten geen vetgainsssss
                Jij + frikandel + superinjectie = gewoon een vieze combi
                Zeker als Weslleyy het dan ook nog eens over een 'gat in de markt' heeft
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Is toch gewoon triest man als overgewicht op deze manier opgelost wordt in de toekomst...

Aanleg of niet, overgewicht is een gevolg van teveel eten. Om dan maar gewoon een spuit te zetten dat je minder gaat eten zonder zelf enige vorm van discipline inbrengt dat is niet the way to go...

Maarja dik/lui gaan niet voor niets ergens hand in hand.
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Ja het is waar alleen hoelang is de werking en hoe is de sterkte van beide producten? mensen zijn idd gewoon te lui voor woorden soms en hopen op een wonder pil.

Haha patriciaa het laatste stukje moest ik wel om lachen, en ook nog eens met saus haha.

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                      Is toch gewoon triest man als overgewicht op deze manier opgelost wordt in de toekomst...

Aanleg of niet, overgewicht is een gevolg van teveel eten. Om dan maar gewoon een spuit te zetten dat je minder gaat eten zonder zelf enige vorm van discipline inbrengt dat is niet the way to go...

Maarja dik/lui gaan niet voor niets ergens hand in hand.
                      Of te weinig....en daardoor teveel ahah...

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                        Of te weinig....en daardoor teveel ahah...
                        Je merkt ook veel dat mensen ook niet weten wat ze moeten eten en denken weinig kcals te eten en dit toch veel is. EN dan nog de angst voor vetten etc..

Comment

Het is wel leuk om te zien dat veel mensen een spuit tegen overgewicht nergens op vinden slaan, maar wel net zo makkelijk een spuit er in jassen om wat extra gewicht te krijgen.

Geen kritiek, maar een constatering.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                            Het is wel leuk om te zien dat veel mensen een spuit tegen overgewicht nergens op vinden slaan, maar wel net zo makkelijk een spuit er in jassen om wat extra gewicht te krijgen.

oeii nu raak je gevoelige snaren... haha

Comment

Originally posted by rainman View Post

Die mensen zijn ook luie flikkers.
                              Allemaal aan het gas !
                              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Zo dacht ik ook raiman, zelfde als Clen en t3 ik ben een luie Flikker gheghe
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X