Rivella

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rivella

Iemand ervaring of kennis met dit product.
    ben een beetje huiverig met dit soort producten als het om waardes gaat die erop staan.

Natuurlijk, water is beter.
    Maar in de avond en in de kroeg is het af en toe wel lekker om iets anders te nuttigen.
    Ik ben benieuwd wat de meningen over dit product zijn.

Geld overigens ook voor crystal clear
    Stats: 74kg at 11%
    Vision: 85kg at 8%

Drink het ipv een cola of fanta. Prima te doen, maar 1 gram suiker per 100 ml. niks aan het handje

Comment

Als je dan toch een keer de kroeg in gaat , ga je niet de hele avond aan de rivella toch ?
      Zou me dan niet zo druk maken om wat biertjes.

Maar iedere avond rivella ? , beetje discipline kan wel van pas komen als je toch op je voeding wil letten.
      Als je het in je voedingsschema laat passen zijn er niet zoveel problemen natuurlijk.

Comment

Rivella bevat nauwelijks kcal die nieuwe green tea is best lekker (moest ik promoten voor werk)

Comment

Originally posted by NickP View Post
          Drink het ipv een cola of fanta. Prima te doen, maar 1 gram suiker per 100 ml. niks aan het handje
          Suikergehalte dus betrouwbaar?

Originally posted by Lethal View Post
          Als je dan toch een keer de kroeg in gaat , ga je niet de hele avond aan de rivella toch ?
          Zou me dan niet zo druk maken om wat biertjes.

Maar iedere avond rivella ? , beetje discipline kan wel van pas komen als je toch op je voeding wil letten.
          Als je het in je voedingsschema laat passen zijn er niet zoveel problemen natuurlijk.
          Die biertjes gaan er dus niet in. Discipline is er wel, maar daarom juist ook de vraag. Mocht rivella niet veel verschil maken met cola of sinas of andere shit, gaat het er niet meer in. Als ik me niet druk zou maken om een paar biertjes, zou deze vraag ook niet in me opkomen.

Mijn vraag gaat vooral uit naar de voedingswaarde van het product, zitten er geen addertjes onder het gras m.b.t. de voedingswaarde

Comment

Originally posted by gripmaster View Post
            Suikergehalte dus betrouwbaar?

Die biertjes gaan er dus niet in. Discipline is er wel, maar daarom juist ook de vraag. Mocht rivella niet veel verschil maken met cola of sinas of andere shit, gaat het er niet meer in. Als ik me niet druk zou maken om een paar biertjes, zou deze vraag ook niet in me opkomen.

Mijn vraag gaat vooral uit naar de voedingswaarde van het product, zitten er geen addertjes onder het gras m.b.t. de voedingswaarde
            Dit is sowieso al heel persoonlijk allemaal!
            Bier af en toe is voor jouw al niet okƩ.
            Ik vind rivella niet te zuipen , vooral in de kroeg al niet.
            Zit ook vol zoet/smaakstoffen , ook is dat voor de een wel een probleem en de ander niet.

Kijk hier is: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...gswaarden.html

Comment

Afgezien van het onderwerp snap ik eigenlijk nooit zo waarom het: "Bier kan geen kwaad" verhaal vandaan komt. Gripmaster praat niet eens over alcohol of wat dan ook. Dat alcohol op zijn tijd geen kwaad kan dat zal allemaal wel, maar er zijn ook gewoon mensen die ervoor kiezen om minder alcohol te nuttigen of het zich te ontzeggen. So what?

Ik ben zelf ook meestal wel huiverig met crystal clear etc, maarja als er geen kcal in zouden zitten volgens het label dan zal dat wel. Er zit wel zoetstof in en afhankelijk van welke zoetstof erin zit kun je bepalen of dat echt zoetstoffen zijn met 0 kcal of dat het van die halve kcal zijn.

Daar moet je even naar kijken, gripmaster.
              "Straight outta gym"

Comment

Drink gewoon cola light, drink ik altijd Zit wel asapartaam in waarvan ze zeggen dat het slecht is, maarja niet voor je gains
                Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Rivella..een beetje vreemd..maar wel lekker

Comment

Ik ben alweer een hoop wijzer. Bedankt voor de reactie en het doorverwijzen Lethal. Zelf niet goed gezocht. Blijkbaar had Rickbeen hetzelfde al eens gevraagd.

Vervolg. Indien trek in zoetigheid qua drank. Crystal clear of rivella

Comment

Ik ben alweer een hoop wijzer. Bedankt voor de reactie en het doorverwijzen Lethal. Zelf niet goed gezocht. Blijkbaar had Rickbeen hetzelfde al eens gevraagd.

Heeft deze man, sugar cravings door de low-carb? Ikzelf denk dat ik stiekem misschien wel verslaafd ben aan carbs. Verklaart wel waarom ik me zo "minder prettig" voel op low-carb..
                      "Straight outta gym"

Comment

Of cola light

Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Respect! Ik kan maar niet wennen aan die zoetstoffen... Voor mij dus geen light producten!

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                            Heeft deze man, sugar cravings door de low-carb? Ikzelf denk dat ik stiekem misschien wel verslaafd ben aan carbs. Verklaart wel waarom ik me zo "minder prettig" voel op low-carb..
                            Hahahhaha. Lichtelijk zal ik maar zeggen.

Af en toe heb ik ook wel eens zin in iets

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                              Of cola light

Vind ik niet te zuipen. Dan drink ik liever water

Comment

Sidebar top desktop

Collapse