Mealtiming in de avond

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mealtiming in de avond

Ik zou graag wat vroeger willen gaan trainen en moet dus men avondschema wat overhoop gooien. Iemand bemerkingen of tips? Is de whey en banaan voor de training zinnih?
    huidig:
    19h00 avondmaal - pasta vlees groenten
    20h30 trainen
    22h00 pwo - banaan whey
    22h30 - kwark noten

18h30 pwo - banaan whey
    19h00 trainen
    21h00 avondmaal
    22h30 kwark noten

Je schrijft je PWO na je training, maar pwo is toch pre workout? Of bedoel je daar gewoon je whey shake mee omdat je dat er boven schrijft?

Comment

Pre-workout of post workout, whey en een banaantje lijkt me niet echt voldoende voor het trainen liefst nog wat meer carbs zodat je voldoende energie heb om goed te kunnen trainen. Het ligt natuurlijk ook aan wat je voor die banaan en whey eet en hoelang dat voor het trainen nog is.

Comment

Post workout kline.

@ts Als dat beter uit komt is dat toch prima. Dat uurtje verschil maakt echt niks uit.
        Mind is everything.

Comment

ik zie het probleem niet

Comment

Haha uiteraard begint met dezelfde letter

Maar als ik goed gewerkt heb, heb ik aan een banaantje of shake niet genoeg voor een training. Maar dit heeft denk ik meer te maken met wat je zelf fijn vind. Lijkt me dat je prestaties minder zijn op een lege maag. Vandaar mijn vraag ook, want van die pre work out capsules enzo heb ik helemaal geen verstand dus dan zou ik geen reactie hebben gegeven.

Comment

Je eet veel te weinig na je training. Dat doen de meeste mensen. Juist na je training kan je vreten wat je wil aan kh+eiwit. Geen vet nemen. Ik heb net nog zo'n 250gr rijst op..
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                Je eet veel te weinig na je training. Dat doen de meeste mensen. Juist na je training kan je vreten wat je wil aan kh+eiwit. Geen vet nemen. Ik heb net nog zo'n 250gr rijst op..
                Niet (compleet) mee eens. Na het trainen mag er idd een flinke maaltijd in, maar aan elke portie zit een grens natuurlijk (wat nauw samenhangt met de rest van je voeding)

Comment

Na het trainen zit geen grens. Wat je na het trainen 'teveel' zou eten in verhouding tot wat je op een dag binnen zou moeten krijgen kan je op een ander moment weer schrappen.
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

12h30 eet ik 200 gr kip + 100 gr rijst, om 16h nog 2 boterhammen met pindakaas.
                    Ik zal dit eens een weekje proberen of dit lukt om goed te trainen. Anders wat havermout toevoegen aan men shake en gaan.
                    Als ik het bekijk aan de reactie is het met de nieuwe manier mss wel beter aangezien ik meer eet na men training.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                      Na het trainen zit geen grens. Wat je na het trainen 'teveel' zou eten in verhouding tot wat je op een dag binnen zou moeten krijgen kan je op een ander moment weer schrappen.
                      Vreemde logica.. er zit geen grens maar je moet wel schrappen als het te veel word? Bij een 'te' spreken we ook over een grens.

Comment

Mwa ik eet altijd een goede maaltijd voor het sporten, hier ga ik veel lekkerder op en een stuk meer kracht. Bij mij ziet het er zo uit. (niet zomaar overnemen elk lijf is anders)

18.30 150gr rijst/200gr biefstuk/300gr broccoli
                        19.30 trainen
                        21.30 70gram magnificent
                        21.45 30gr isolaat/2 rijstwafels 30+ kaas/2 rijstwafels honing/40gr cashewnoten
                        23.00 500gr kwark

Nu zitten hier nog vrij veel carbs in na mijn training dus kan je ook zien als goede maaltijd. Echter tijdens mijn cut eet ik nauwelijks carbs na het trainen op een paar rijstwafels en de carbs uit me kwark na. Ook hier nooit nadelige effecten van ondervonden. Wel train ik net zoals jij laat, als ik de hele dag nog door zou moeten komen wil ik wel wat carbs direct na mijn training.

Edit:
                        natuurlijk wel ervoor zorgen dat je totale voeding over de dag klopt met je doel.
                        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Deze week getest en trainingen gaan prima, ondervind geen hinder! Nu ff kijken op lange termijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X