koolhydraat/eiwit voor en na sporten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• koolhydraat/eiwit voor en na sporten

Hallo,

Ik vroeg me af, aangezien je in de topics veel verschillende dingen leest wat nou de waarheid is. Beter gezegd: waar geloven de meeste krachtsporters hier in?

De een zegt een uur voor de training rijst kip groente en net voor de training een eiwitshake.
    En na de training weer rijst kip groente. Maar dit zijn geen snelle koolhydraten - toch?

De ander heeft het over na de training direct een banaan, melk en shake. En een 30-45min ster je rijst kip en groente.

Zelf heb ik door dynobet een voedinfschema laten maken waarin ik voor de training rijst kip groente eet of een tonijnsalade op brood of pannenkoeken van ultra fine oats (dit heeft me voorkeur, is namelijk makkelijk op werk weg te eten als pre workout).

Na de training heeft dyno me een banaan, melk en eiwit voorgeschreven. Nu lees ik op vele topics hier dat na de training eiwit overbodig is als de inname heel de dag maar goed zit. en dat de focus moet liggen op de snellere koolhydraten.

Kan iemand mij hier duidelijkheid in geven?

Bvd

Gewoon zo laten en niet druk om maken.

Comment

Als je een schema door dyno hebt laten maken moet je geen zorgen hebben.
      Dus gewoon zo laten.

Comment

Oké. Ik hanteer hem sinds vanaf morgen ook gewoon, maar was benieuwd naar de motivatie van de mensen waarom ze er zo over denken. Om dit af te zetten tegen de doordachtheid van dyno

Comment

niet druk om maken, gewoon zorgen dat je alles binnen krijgt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X