hoi allemaal,
ik heb me speciaal aangemeld op dit formum voor mijn volgende vraag.
ik zit sinds kort op de fontys sporthogeschool.
dit betekent dat ik elke dag minstens 2 uur in een gymzaal aan het sporten ben. (soms zelfs meer)
ook moet ik elke dat zoon 40 minuten heen en 40 minuten terug fietsen. (op een normaal tempo)
het probleem is echter dat ik sinds ik op de opleiding zit de hele tijd honger heb.
logische wijze ben ik daarom meer gaan eten.
toch blijf ik honger hebben.
op dit moment is dit mijn eetpatroon:
- sochtens vroeg (half 8) eet ik een bak cornflaks met melk en twee boterhammen (een met vlees en een met zoet zoals vlokken of hagel)
- 10 uur eet ik 4 boterhammen met vlees (2 vlees en 2 met zoet)
- half 1 eet ik twee boterhammen (met vlees) en een peperkoek
- 3 uur eet ik een tussendoortje om de honger te remmen zoals een appel of noten
- 4 uur eet ik dan thuis zoon 2 a 3 boterhammen. dit is vaak een tostie met alleen kaas
- dan meestal rond 7 uur avondeten. dit is gewoon goed gezond eten en redelijk grote porsies.
- rond 10 uur neem ik weer 3 boterhammen met vlees en zoet
ik heb zelf geen idee wat ik verder er nog aan kan toevoegen kwa hoeveelheid.
daarom zit ik er ook over na te denken om mass gainers te gaan gebruiken. (dit was een tip van iemand)
echter ben ik zelf niet heel erg fan van shakes en weet ik er ook niet veel over.
daarom deze twee vragen:
weet iemand hoe ik mijn eetpatroon nog meer kan verbeteren?
en hoe werkt het precies met mass gainers want wil niet meer gaan wegen?
ik heb me speciaal aangemeld op dit formum voor mijn volgende vraag.
ik zit sinds kort op de fontys sporthogeschool.
dit betekent dat ik elke dag minstens 2 uur in een gymzaal aan het sporten ben. (soms zelfs meer)
ook moet ik elke dat zoon 40 minuten heen en 40 minuten terug fietsen. (op een normaal tempo)
het probleem is echter dat ik sinds ik op de opleiding zit de hele tijd honger heb.
logische wijze ben ik daarom meer gaan eten.
toch blijf ik honger hebben.
op dit moment is dit mijn eetpatroon:
- sochtens vroeg (half 8) eet ik een bak cornflaks met melk en twee boterhammen (een met vlees en een met zoet zoals vlokken of hagel)
- 10 uur eet ik 4 boterhammen met vlees (2 vlees en 2 met zoet)
- half 1 eet ik twee boterhammen (met vlees) en een peperkoek
- 3 uur eet ik een tussendoortje om de honger te remmen zoals een appel of noten
- 4 uur eet ik dan thuis zoon 2 a 3 boterhammen. dit is vaak een tostie met alleen kaas
- dan meestal rond 7 uur avondeten. dit is gewoon goed gezond eten en redelijk grote porsies.
- rond 10 uur neem ik weer 3 boterhammen met vlees en zoet
ik heb zelf geen idee wat ik verder er nog aan kan toevoegen kwa hoeveelheid.
daarom zit ik er ook over na te denken om mass gainers te gaan gebruiken. (dit was een tip van iemand)
echter ben ik zelf niet heel erg fan van shakes en weet ik er ook niet veel over.
daarom deze twee vragen:
weet iemand hoe ik mijn eetpatroon nog meer kan verbeteren?
en hoe werkt het precies met mass gainers want wil niet meer gaan wegen?
Comment