Te veel water, wtf? jullie mening?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mvos View Post
    Water: How much should you drink every day? - Mayo Clinic

Onderaan even op next drukken voor pagina 2.
    Duidelijk stukje Mvos, er zijn duidelijk teveel verschillende factoren om te bestempelen dat een persoon X liter water nodig heeft.

@rain als ik het zo lees is het een hele prestatie als je een 'overdosis' aan water binnen krijgt. 3L fine with me.

Comment

Gewoon water drinken tot je urine kleurloos, licht geel is. Dat zal per individu en per dag verschillen. Hangt af van je activiteitsfactor, soort voeding en drinken, klimaat etc. etc.

Ikzelf drink in principe bij elke maaltijd 0,5-0,75L dan vaak nog 0,75-1,5L per training. En tussendoor ook nog wat. Verwacht tussen 4-6L te zitten en voel me daar prima bij, zolang mijn urine maar licht geel wordt en ik geen dorst heb is het voor mij prima.
      "Straight outta gym"

Comment

Ik zelf drink rond de 5-6 liter.
        tijdens bulken drink ik veel meer dan tijdens cutten

Comment

De dag na injectie bijna niet op goede kleur te krijgen de urine.. ben niet zo een water drinker 2 liter daarnaast veel zero producten is ook bijna water toch?
          Een dag niet getraind...

Comment

Elke sportman/vrouw heeft simpelweg meer vocht nodig dan iemand die met zn/dr reet op n stoel blijft zitten.
            In de nacht verlies je al meer dan die 1.5ltr die de arts voorschrijft/verzint.
            Dan is het nog zo, dat: hoe groter je word in omvang hoe meer je vocht verliest, en hoe meer spiermassa je bezit hoe meer vocht deze ook vasthouden...
            Leuk bedacht hoor van n arts, maar hij moet ook rekening houden over welk soort persoon het gaat en dan ook nog welk soort werk deze verricht, en of deze daar naartoe fietst of rijd met n auto....
            Te veel variabelen om zomaar iets te kunnen roepen!

Comment

Bijzonder verhaal van die arts swift. Ik dacht dat 2l sowieso al minimaal werd aangeraden. Zijn de klachten al minder? Bij mij geeft stress ook standaard buikklachten. Rotweek gehad, pats, buik/darmen irriteren.

Comment

Originally posted by Sjaaksimonse View Post
                Bijzonder verhaal van die arts swift. Ik dacht dat 2l sowieso al minimaal werd aangeraden. Zijn de klachten al minder? Bij mij geeft stress ook standaard buikklachten. Rotweek gehad, pats, buik/darmen irriteren.
                Ja daar wordt aan gewerkt! thanks.

Comment

Originally posted by Sjaaksimonse View Post
                  Dit heb ik dus ook !!!

ik kreeg raad van de dokter (voordat ik trainde ) om net meer te drinken .
                  You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X