Helleuh BB'ers,
Ik kreeg gister een foto van iemand van fine oats.
Kant en klare zakken van supplementen merken, ideaal, maar toch aanzienlijk duurder dan de cheap ass oats uit de winkel die naar mijn mening prima smaken.
En kreeg vandaag een helder momentje.
Ik gooi namelijk zelf elke morgen oats + whey in de blender omdat in gewone oats iets te grof vind. Maar elke morgen die blender poetsen ben ik wel zat.
Dus vanavond 3 kg oats geblend, a 10 minuten bezig geweest en in een pot van eiwitten gedaan. Nu kan ik hier elke morgen zo mijn juiste gewicht uitscheppen en shaken in de beker, dus geen blender afwas meer.
Ook ideaal voor als je ergens oats mee moet nemen, dan zijn ze al fijn.
Voordelen:
Scheelt afwas
Handig om mee te nemen, geen blender nodig
Aanzienlijk prijs verschil tov kant en klare fine oats.
Volgens mij is B&F €1.90 (1kg), en kost euroshopper á €0,35(0,5kg)
10kg oats betaal je kant en klaar dus €19,00 euro, home made €7,00.
Vind dit zelf een groot verschil. Over de smaak kan ik niet meepraten, maar in mijn aardbeien whey smaakt hij toch prima. Haha.
Wou dit even delen, vond dit zelf een goed idee.
Maar er zal vast wel iemand anders zijn die dit al lang bedacht heeft.
Succes met blenden!
Ik kreeg gister een foto van iemand van fine oats.
Kant en klare zakken van supplementen merken, ideaal, maar toch aanzienlijk duurder dan de cheap ass oats uit de winkel die naar mijn mening prima smaken.
En kreeg vandaag een helder momentje.
Ik gooi namelijk zelf elke morgen oats + whey in de blender omdat in gewone oats iets te grof vind. Maar elke morgen die blender poetsen ben ik wel zat.
Dus vanavond 3 kg oats geblend, a 10 minuten bezig geweest en in een pot van eiwitten gedaan. Nu kan ik hier elke morgen zo mijn juiste gewicht uitscheppen en shaken in de beker, dus geen blender afwas meer.
Ook ideaal voor als je ergens oats mee moet nemen, dan zijn ze al fijn.
Voordelen:
Scheelt afwas
Handig om mee te nemen, geen blender nodig
Aanzienlijk prijs verschil tov kant en klare fine oats.
Volgens mij is B&F €1.90 (1kg), en kost euroshopper á €0,35(0,5kg)
10kg oats betaal je kant en klaar dus €19,00 euro, home made €7,00.
Vind dit zelf een groot verschil. Over de smaak kan ik niet meepraten, maar in mijn aardbeien whey smaakt hij toch prima. Haha.
Wou dit even delen, vond dit zelf een goed idee.
Maar er zal vast wel iemand anders zijn die dit al lang bedacht heeft.
Succes met blenden!
Comment