wat vinden we van deze website?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by generation_iron View Post
    zal ik je een tip geven?

koop kip
    koop rijst
    koop broccoli

verspreid dat over 5 bakjes

succes!
    Jaaaaaa,..dan kan ik het net zo goed bij de Appie kopen . Was het nog niet duidelijk dat ik een luie aap ben?
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Nee hoor, het vlees en dergelijke wat ze daar verkopen is toch wel wat anders als het vlees van de appie.
      Hiernaast hoef je kip bijv ook alleen maar warm te maken, is al gekookt.

Comment

Zoek je ook iemand om je reetje af te vegen?
        Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
          Zoek je ook iemand om je reetje af te vegen?
          Hoezo, zoek je nog wat naast je krantenwijkje?

Comment

haha, die zit

Comment

Originally posted by Bilo View Post
              damn burn

Comment

http://youtu.be/f4EwKrTgtLQ?t=17s

Comment

Jazeker heerlijk bevuilde anuSSjes

Grapje mag wel he maar is bestellen en 5 min verdelen kan niet op tegen alles voorbereiden en koken en opruimen toch !
                  Een dag niet getraind...

Comment

Eerste maal dat ik van deze site hoor. En ze leveren blijkbaar ook naar België... Zeker iets waar ik van gebruik ga maken. Was al blij dat ze ondertussen bij de Aldi ook van die (rauwe weliswaar) voorgesneden kippenblokjes verkopen. Kostprijs ook 7.5 euro voor 1kg, maar als je het klaarmaakt heb je netto maar 750 gr vlees over... Dat dit al geprepareerd ingevroren is en enkel opgewarmd dient te worden, lijkt me ideaal... Denk ook dat je netto veel meer ga overhouden. Dat ander vlees lijkt me ook heel interessant...
                    Als iemand lekkere besteltips heeft, mag ie die altijd geven...

Comment

Offtopic...dat zie je niet vaak;..iemand die 11 jaar member is en maar 408 posts hahaha

Comment

Da's heel makkelijk hoor. Ik probeer altijd ontopic, maar vooral relevant te reageren.

Comment

Ik zit nu te kijken en wil wat bestellen. Maar het verbaasd mij erg dat er geen kant en klare kipmaaltijden zijn. Of je kan los kip bestellen,..of los groente. Maar ik wil juits zeg maar 5 bakjes gevuld met kip/rijst/broccoli...haha dat lijkt me helemaal relaxed tocvh? Of kijk ik er overheen?
                          De vrouw van een collega op mijn werk, heeft een bedrijf die complete maaltijden levert aan kinderdagverblijven. Alles puur van scratch gekookt met biologische producten (zij heeft erg goede contacten met leveranciers van biologische producten, waardoor het heel betaalbaar is). Ze hebben op dit moment een eigen keuken waar 12 man de hele dag door maaltijden bereiden en verpakken. Ze is op dit moment aan het onderzoeken of sporters / sportscholen ook een mogelijke doelgroep zijn voor deze kant en klare maaltijden (geen toevoegingen, biologisch).

Als dat iets wordt, dan zou je bijvoorbeeld een complete kip, rijst groenten maaltijd van een 600 kcal voor ongeveer 2,50 kunnen kopen. Sealed geleverd en hoeft alleen nog even au bain marie of in de magnetron opgewarmd te worden. Erg interessant dus.
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Dat zou voor mij zeker een goede optie zijn.
                            Zeker als ik ga cutten en wat nauwkeuriger op de macro's moet letten.
                            Schemaatje van jou erbij en dan komt het goed.
                            Last edited by rain; 09-12-2014, 21:10.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hoe gaat het btw op je werk en met je schouder momenteel Dyno?
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

10425134_752464998169028_3710493612813900857_n.jpg

Net van postkantoor gehaald. 16 kilo voedsel. Ben benieuwd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X