of 100gram rijst met tonijn
Hoe kom je aan je power
Collapse
X
-
effe een vraagje mannen?
als je nou niet zo veel eet voor het trainen heb je dan niet dat je na 3 oefeningen slap wordt en begint te verzuren en minder energie hebt. of is het dan niet dat de voeding meer de power geeft maar de as?
want ik moet echt veel eten anders kan ik na warming up en 3 oef stoppen.
greetsss fiedelals trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Comment
-
Teveel eten kan ook nadelig zijn voor je prestaties omdat je lichaam bezig is met het eten te verteren en je minder kracht zal hebben dan, plus dat het eten wel eens kan opwerpen waardoor je moet overgeven. Verzuren van de spieren heeft enkel met uithouding te maken, als je spieren niet gewend zijn op uithouding te trainen zullen ze vlugger verzuren.
Als je op massa aan het trainen bent kan je meer eten voor je gaat trainen, als je aan het cutten bent kan je veel salade eten,vult goed en zal je ook niet van overgeven.
Grtzstil growing
Comment
-
Teveel eten kan ook nadelig zijn voor je prestaties omdat je lichaam bezig is met het eten te verteren en je minder kracht zal hebben dan, plus dat het eten wel eens kan opwerpen waardoor je moet overgeven.
Als het goed is is het eten zo goed als verteerd als je begint met je training, omdat je 1.5 tot 2 uur daarvoor gegeten hebt en dus ben je 100% vol eniergie.
ik heb geen verstand van as, maar ik denk toch echt dat je power van je voeding vandaan komt.
Ik heb ook niet echt verstand van as, maar iedereen zegt dat je veel sterker van wordt dus lijkt het mij logisch dat je er meer kracht en uithoudings vermogen van krijgt. Hierdoor kan je zwaarder en groei je. Dus volgens mij kan je er van uit gaan dat as bb-ers veel power hier uit halen en dus minder power uit de voeding daarom misschien wel minder hoeven te eten voor de training. En misschien meer er na en ruim er voor t.b.v. het herstel. I don't know??
grt fals trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Comment
-
Als ik s"morgens train neem ik twee uur voor de training een flink bord brinta.
Als ik s'middags train neem ik twee uur van te voren een groot bord met macaroni of spaggettie met drie gebakken eieren.
Ik haal mijn trainings energie dus voornamelijk uit langzame koolhydraten.
Brear.
Comment
-
doe ik ook vaak als ik s morgens train..brinta..alleen doe ik het nu in een shake met melk en eiwit..heerlijk..voorheen warmde ik altijd de melk op en dan de brinta er doorheen,maar ik kreeg het toen niet meer door mijn keel..en dit drinkt zo weg..met een banaan erbij en trainen maar..
Comment
-
Ben uiteraard geen AS bb-er laat staan een naturel bbb-er maar dit at ik, trainde altijd `s morgens;
4 bruine boterhammen met kipfilet.
Eiwit-shake met magere melk + 2 eetlepels lijnzaadolie
Multi-pack vitamines
BCAA
ZMA+Tribulus
Glucosamine
Na het trainen een banaan en een AA-tje.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (fiedeldiedo @ Jul. 01 2005,09:52)]effe een vraagje mannen?
als je nou niet zo veel eet voor het trainen heb je dan niet dat je na 3 oefeningen slap wordt en begint te verzuren en minder energie hebt. of is het dan niet dat de voeding meer de power geeft maar de as?
want ik moet echt veel eten anders kan ik na warming up en 3 oef stoppen.
greetsss fiedel
en tijdens de training schakelt je lichaam je spijsvertering zo goed als uit dus dan heb je ook nix aan voedselWho's the Chef
Comment
-
AS op zichzelf levert geen energie natuurlijk, dus als je gebruikt zul je toch echt gewoon goed moeten eten. Eerder meer als minder zelfs.
Verschil is gewoon persoonsgebonden, de één heeft wat meer nodig als de ander en op verschillende tijden.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...14 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-