Hallo,
Ik wil binnenkort beginnen met sporten (krachttraining), maar ik ben nog niet zo bekend met voedingsschema's. Ik ben een lange magere jongen en ik wil het liefst zo snel en veel mogelijk aankomen en natuurlijk gespierder worden. Ik wil zsm beginnen met sporten, het liefst zo'n 4 á 5 keer per week in de sportschool. Heeft iemand een voedingsschema die past of tips die passen bij mijn levenstijl, gewicht, lengte etc?
Leeftijd: 20 jaar
Lengte: 198 cm
gewicht: 65 kg
Ik heb niet bepaald een actieve levensstijl (doe niet aan een sport), maar straks wel aan fitness.
Benodigde calorieën met niet zo'n actieve levensstijl: 2700
Benodigde calorieën met een actievere levensstijl: 3100
Ik heb hier thuis al eiwittenshakes van Body&Fit staan.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
Gr. Tim
Ik wil binnenkort beginnen met sporten (krachttraining), maar ik ben nog niet zo bekend met voedingsschema's. Ik ben een lange magere jongen en ik wil het liefst zo snel en veel mogelijk aankomen en natuurlijk gespierder worden. Ik wil zsm beginnen met sporten, het liefst zo'n 4 á 5 keer per week in de sportschool. Heeft iemand een voedingsschema die past of tips die passen bij mijn levenstijl, gewicht, lengte etc?
Leeftijd: 20 jaar
Lengte: 198 cm
gewicht: 65 kg
Ik heb niet bepaald een actieve levensstijl (doe niet aan een sport), maar straks wel aan fitness.
Benodigde calorieën met niet zo'n actieve levensstijl: 2700
Benodigde calorieën met een actievere levensstijl: 3100
Ik heb hier thuis al eiwittenshakes van Body&Fit staan.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
Gr. Tim
Comment