Iemand een voedingsschema die past mijn levensstijl?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Iemand een voedingsschema die past mijn levensstijl?

    Hallo,

    Ik wil binnenkort beginnen met sporten (krachttraining), maar ik ben nog niet zo bekend met voedingsschema's. Ik ben een lange magere jongen en ik wil het liefst zo snel en veel mogelijk aankomen en natuurlijk gespierder worden. Ik wil zsm beginnen met sporten, het liefst zo'n 4 á 5 keer per week in de sportschool. Heeft iemand een voedingsschema die past of tips die passen bij mijn levenstijl, gewicht, lengte etc?

    Leeftijd: 20 jaar
    Lengte: 198 cm
    gewicht: 65 kg

    Ik heb niet bepaald een actieve levensstijl (doe niet aan een sport), maar straks wel aan fitness.
    Benodigde calorieën met niet zo'n actieve levensstijl: 2700
    Benodigde calorieën met een actievere levensstijl: 3100

    Ik heb hier thuis al eiwittenshakes van Body&Fit staan.

    Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

    Gr. Tim

  • #2
    Ik maak ze op maat (voeding + training + advies) voor een relatief kleine vegoeding bij interesse kun je pm'en. Dynobet doet het ook dus dat zijn je opties wat dat betreft.

    Als je het zelf wilt doen waar ik altijd voorstander van ben, begin met de stickies lezen en ga een beetje puzzelen. Vaak erg leerzaam. Laat gaandeweg je opzetjes zien en dan zul je vast wel feedback krijgen. Mijn website is helaas down doordat ik iets kapot heb gemaakt van de week, als ik het probleem heb gevonden en die weer up is zal ik je wat stukjes doorsturen die wellicht handig zijn.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

    Comment


    • #3
      Dankjewel voor je bericht!

      Ik ga denk eerst een beetje puzzelen inderdaad en kan hem dan altijd nog doorsturen. Laat maar weten wanneer je site weer in de lucht is dan kan ik daar een kijkje op nemen!

      Comment


      • #4
        Het zou handig zijn te weten wat je nu zoals eet en of je daarmee stilstaat in gewicht.

        -------------

        Ik zou in jouw geval uitgaan van ergens tussen de 2700 en 3000 kcal om aan t komen. Of dit een gewenst aantal is dat zie je vanzelf.

        Ga uit van 150 gr eiwit, 50-90 gram vetten en de rest koolhydraten. Neem een kcal aantal en kijk vervolgens wat het doet om aan de hand van die info aanpasingen te maken waar dat nodig is. Blijf daarnaast je voortgang meten.

        ------

        Dat is basicly de deal in een notedop.
        Last edited by pescatore; 27-01-2015, 15:11.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

        Comment


        • #5
          Ik help je gratis.

          1.98en 65 kilo?

          EAT MORE FUCKING FOOD.

          Geen dank.
          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Ruhl View Post
            Ik help je gratis.

            1.98en 65 kilo?

            EAT MORE FUCKING FOOD.

            Geen dank.
            Verrassend

            Comment


            • #7
              maar wel een heel goed advies....damn...1.98 en 65 kilo...loop je marathons?
              Winners are not those who never fail, but those who never quit!

              Comment

              Sidebar top desktop

              Collapse

              Actieve discussies

              Collapse

              Working...
              X