Hulp met voeding en onregelmatig werk(vrouw)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp met voeding en onregelmatig werk(vrouw)

Hoi,

Mijn doel is:

om zo laag mogelijk in me vet en meer spier aankomen. in het liefst 5 maanden tijd zou ik graag lager in me vet willen zitten.

Leeftijd : 23
    Lengte: 170
    Gewicht: 66
    Vetpercentage : 25.6
    Streef vetpercentage is : 20
    Bmr : 1410
    Geslacht: female

Training :

3/4 keer per week vecht/zelfverdediging/conditie

1/2 keer per week kracht full-body
    Afhankelijk wat mijn werkweek toelaat

Totaal per week aan sport is**** 5 keer iedere week.

Het probleem is ik werk heel erg onregelmatig vroeg/laat/nacht. En heb geen vaste rustdagen dat is ook onregelmatig. Ik loop dagelijks stappen tussen de 8000/11000 buiten het trainen om. Ik zou graag ervaringen van andere of tips willen horen**** hoe jullie hier mee omgaan. En hoe ik toch zo goed mogelijk resultaten kan behalen zonder kracht te verliezen.

Alvast bedankt voor het delen van jullie ervaring

Als je gaat cutten (vet verliezen) raak je automatisch ook wat kracht kwijt. Dat is niet te vermijden. Maar van 25.6 naar 20 duurt bij lange na geen 5 maanden hoor Precies op bepaalde dagen rust is ook niet iets wat moet. Zo lang je maar wel genoeg rust krijgt in het totaal plaatje. Maar dat kun je zelf wel aanvoelen. Over de rest moeten anderen maar even invullen dat weet ik zo niet.

Comment

Denk dat onregelmatige tijden niet per definitie een probleem hoeft te zijn op amateur niveau.
      Ik zou alleen wel rekening houden met wat voor maaltijden je wanneer nuttigt.
      geen zware maaltijden voor dat je gaat slapen bijv.

Comment

Ik heb bepaalde doelen qua macronutrienten (=eiwit, koolhydraten en vetten) en ik zorg dat ik die iedere dag haal
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

"vecht/zelfverdediging/conditie" Wat is dit? Scheelt namelijk nogal of je competatief MMA trained of kick & fun doet in de sportschool.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Krav maga/ conditietraining

Comment

Krav maga/Hit trainingen

Comment

Even wat duidelijker wat me training zijn.ik heb een vaste schema kracht training. Plus 20 min interval op de loopband om de 5 weken heb ik een andere schema. Daarnaast doe ik dus krav maga vaak gecombineerd met 20 min HIT als warming up.totaal duurt de les 75 min en me schema doe ik tussen de 70 en 90 min over. Bedankt voor de tips tot nu toe!

Comment

Hoi.

20 min HIT als warming up en daarna een les?
                  Ben je dan al niet aardig uitgeput?
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                    Hoi.

20 min HIT als warming up en daarna een les?
                    Ben je dan al niet aardig uitgeput?
                    Het zal wel interval-achtige training zijn. Want bij een goede HIT hoor je tot het uiterste te gaan en kun je idd niet daarna nog een training volgen.
                    Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
                      Het zal wel interval-achtige training zijn. Want bij een goede HIT hoor je tot het uiterste te gaan en kun je idd niet daarna nog een training volgen.

Daarom.
                      Na 4 minuten Tabata staan mijn longen al in brand, laat staan na een goede 20 min HIT .
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Werktijden/dagen zijn geen excuus om slecht te eten.

alles van te voren maken zodat je niet van schema afwijkt.

ja dat kost tijd, maar krijg je hoop voor terug
                        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by rain View Post
                          Daarom.
                          Na 4 minuten Tabata staan mijn longen al in brand, laat staan na een goede 20 min HIT .
                          Jij bent oud
                          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Onregelmatig werken hoeft geen probleem te zijn.
                            Kwestie van goed verdelen.

Als ik overdag werk train ik in avond en in de middag als ik nacht werk. Voeding en training is soms even puzzelen maar ritme vind je vanzelf.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X