Schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Dennis W @ Jul. 15 2005,10:41)]Waarom Multivitas als je er fruit bij pakt en eventueel een extra boterham appelstroop voor het ijzer ben je al een heel eind.

Moet namleijk opletten dat je niet teveel ijzer binnen krijgt is namelijk ook niet goed voor je kan namelijk leiden tot misselijkheid, braken, buikpijn, constipatie of diarree.

Zou er ipv de multivits er C-1000 bij pakken voor de radicalen kwijt te raken.
    Alleen fruit e.d. is voor een intensief trainende sporter niet genoeg, zou zeker multi's blijven gebruiken.

Met teveel ijzer moet je idd oppassen, maar in een goede multi (voor een man) zit geen ijzer. Ook heb je niet zo gauw een teveel aan ijzer omdat het meeste ijzer in je voeding non-heam ijzer is. Dit wordt veel minder goed opgenomen als heam ijzer. Heam wil hier kort door de bocht "bloed" zeggen. Dus een stuk rundvlees bevat goed opneembaar ijzer. Brood bevat bijv. slecht opneembaar ijzer.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Heeft wel eens eerder een voedingsschema van mij op bodynet gestaan. Maar inmiddels is mijn voeding al wel veranderd. Voornamelijk een stuk meer  

En superschema's bestaan niet he! Mensen die genetisch gezegend zijn kunnen op een flut voeding al gigantische resultaten boeken.

Zal ff kijken of ik hem morgen of anders overmorgen erop kan zetten.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Dennis W @ Jul. 15 2005,10:41)]Waarom Multivitas als je er fruit bij pakt en eventueel een extra boterham appelstroop voor het ijzer ben je al een heel eind.

Moet namleijk opletten dat je niet teveel ijzer binnen krijgt is namelijk ook niet goed voor je kan namelijk leiden tot misselijkheid, braken, buikpijn, constipatie of diarree.

Zou er ipv de multivits er C-1000 bij pakken voor de radicalen kwijt te raken.

Zou tevens ipv de whey shake om 22.00 uur een halve liter magere kwark pakken dat neemt wat trager op en kom je beter de nacht door.
        Eerst zeg je dat ik nog een boterham met appelstroop erbij kan doen en daarna waarschuw je voor te veel ijzer verder vin ik met me nacht niets mis...eerst lekker me shake dan lekker me kwark dan lekker slape lekkerhoor

En zoals k.i.p zegt ik hou lekker me multie's en me fruit word nu 2 stuks zoals ik al zei....

Binnekort weer op de schaal en dan hoop ik weer zwaarder te zijn en daarop pas ik me schematje weer aan uiteraard.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (KeepItReal @ Jul. 15 2005,21:47)]Heeft wel eens eerder een voedingsschema van mij op bodynet gestaan. Maar inmiddels is mijn voeding al wel veranderd. Voornamelijk een stuk meer

En superschema's bestaan niet he! Mensen die genetisch gezegend zijn kunnen op een flut voeding al gigantische resultaten boeken.

Zal ff kijken of ik hem morgen of anders overmorgen erop kan zetten.
          ben benieuwd ouwe...

Comment

xenootje, wakker worden!! hij staat er al op
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

ohh..hehehe jah idd wakker worden heb gister een 538 party achter de rug en zit nu half brak hier op me werk......

Comment

als het maar gezellig was
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X