Voedingsschema "clean bulk"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by generation_iron View Post
    Klopt helemaal. Maar als hij het zo wilt doen is daar helemaal niets mis mee. Ik zie liever dit dan dat de helft rotzooi is. Ook al krijg je dan genoeg micro's binnen.

Ik heb hier wel lol in. 'vroeger' werd je hier afgezeikt als je veel brood/zuivel etc in je voeding had zitten, tegenwoordig (alleen hier trouwens) word je afgezeikt als je dit niet in je voeding hebt zitten
    rellen pesc? lijkt me niet

Originally posted by pescatore
    Ja echt lachen man . Er wordt niemand afgezeikt, jij ziet dit alleen altijd zo.

Psycholoog.net/forum ? Forumoverzicht

rellen pesc?
    Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Flabbert
      ik irriteer me meer aan het persoonlijk worden van mensen onder elkaar op een forum. dat je elkaar af en toe de vlooien afvangt prima maar ik mag hopen dat er wel een grens is.
      Dat is onomkeerbaar helaas.
      Het is lastig af en toe om wat leerzaams uit de mesthoop te halen, maar ik heb hoop.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
        Dat is onomkeerbaar helaas.
        Het is lastig af en toe om wat leerzaams uit de mesthoop te halen, maar ik heb hoop.
        en dat is doodzonde. het feit dat het nodig is om een slotje te vragen omdat een prima vraag omslaat toch een afzeik topic geeft aan hoe het de laatste tijd is op dit forum
        Mangs wa, aait nich

Comment

Hebben jullie echt niks beters te doen? Wat willen jullie nou bereiken, wat is jullie doel met deze discussie?

Comment

dan doe ik het wel voor jullie

@TS niet zoveel verstand van voeding maar t lijkt me er wel goed uitzien succes iig
            Mangs wa, aait nich

Comment

Houden jullie eens op met dat kinderachtige gedrag. Iemand stelt een vraag hier en jullie gedragen je als een stelletje kleuters.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X