Peulvruchten zien als groenten of graan(koolhydraat) product.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Peulvruchten zien als groenten of graan(koolhydraat) product.

Beste allen,

Heb afgelopen week een hele discussie zitten lopen met iemand in de gym, die beweerd dat ik bonen linzen sperziebonen etc moet zien als groenten. ik heb altijd gedacht dat het vergelijkbaar was met graan producten zoals rijst etc. Op het internet is er ook niet echt duidelijkheid erover vandaar dat ik jullie mening vraag.

Met Vriendelijk Groetske,

Tobi

Beide niet. Kijk eens naar de macro's van dit soort producten, zegt alles.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
      Beide niet. Kijk eens naar de macro's van dit soort producten, zegt alles.
      Het heeft inderdaad wel een hoge kcal/carb gehalte. maar doet hoeft niet altijd te betekenen dat het geen groente is.

Comment

Technisch gezien zijn het vruchten.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Technisch gezien zijn het vruchten.
          Idd inferno, Boordevol vitaminen en mineralen

Comment

Originally posted by Tobi View Post
            Idd inferno, Boordevol vitaminen en mineralen
            Dat staat er los van. Wat ik bedoel is dat het voldoet aan de definitie van een vrucht, dat kun je aan elke botanist vragen. Ook komkommers zijn vruchten.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Behalve dan de bonen die uit de vrucht gehaald zijn en dan onder zaden vallen
              As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
              Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
              Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by 3XL View Post
                Behalve dan de bonen die uit de vrucht gehaald zijn en dan onder zaden vallen
                en waar vallen zaden onder?

Comment

Ik zie het gewoon als peulvruchten. Soort mix dus groente en carbs, misschien wel.

Een hoop rundergehakt met een lading bruine bonen, uitje snipperen, sausje erdoor gooien. En laden maar
                  Last edited by Iron Mind; 27-06-2015, 10:54.
                  "Straight outta gym"

Comment

Zijn eieren vlees of zuivel? Zoiets is jouw vraag, eieren zijn eieren.

Peulvruchten zijn peulvruchten, is al een verzamelgroep op zichzelf.
                    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                      Zijn eieren vlees of zuivel? Zoiets is jouw vraag, eieren zijn eieren.

Peulvruchten zijn peulvruchten, is al een verzamelgroep op zichzelf.
                      Vals, eieren vallen onder zuivel.

Comment

Originally posted by Tobi View Post
                        Vals, eieren vallen onder zuivel.
                        Vals?

Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Zuivel is de algemene naam voor uit rauwe melk bereide producten.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Zuivel
                          - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X