Voedingsschema hulp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema hulp

Dag,

Mijn naam is Nick. Ik ben een half jaar geleden begonnen met fitnessen alleen het moeite met groeien. Ik ben 24 jaar oud en ik weeg 70 kilo. Ik ben ongeveer 1.80m groot. Vanwege mijn snelle stofwisseling is het lastig kilo's aan te komen daarom heb ik besloten om een voedingsschema op te gaan stellen. Ik wil er even bij zeggen dat ik over een paar dagen ook ga beginnen met Dianabol en hoop dat jullie hier dus rekening mee houden met de reacties op mijn eetschema.
    Als avondeten eet ik vaak gevarieerd vandaar dat ik dat er niet precies neer kan zetten.
    Het komt neer op bijvoorbeeld zoete aardappelen, rijst of andere pasta met vis, kip of rundvlees en groente. De waarde die daar staan zijn ongeveer geschat.
    Ik ga vaak trainen na het avondeten.
    Ik ben benieuwd naar jullie reacties en alvast bedankt!
    Naamloos.png

Teveel eiwitten. Wss ook teveel kcal. Dianabol is waardeloos voor je gaat je niks opleveren. Je hoeft niet alles zilvervlies en volkoren te eten.

De invulling van je macro's kloppen totaal niet, je avondeten heeft 0 kh bijvoorbeeld en 50 gr vet?
    Last edited by pescatore; 10-08-2015, 14:55.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Hoe zou jij het dan doen?

Comment

Vetverlies Voor Dummies - Body Workshop

Alleen dan omgedraaid.

Maar dat is het hele punt niet. Je schema klopt voor geen meter. Je eerste maaltijd is 70 gram Brinta? Wat, eet je het zo uit de doos? En dat heeft 28 gr eiwitten? En dat is maar 1 voorbeeld.

Comment

Brinta eet ik met water en dit leek mij niet nodig ook toe te voegen. Ik zal even de koolhydraten bijvoegen in het schema en hem dan opnieuw posten. Ook zal ik alle waarden even opnieuw controleren. De aantal kcal is inderdaad erg veel maar dit doe ik zodat ik hopelijk wel kan groeien want ik heb namelijk zoals ik al zei een snelle stofwisseling. Dus een 500 kcal teveel eten is voor mij niet voldoende.

Comment

Ik heb wat aanpassingen gedaan.
            Wat vind je hiervan?

Voedingsschema.PNG

Comment

Ben je aan het trollen? Zo nee, flikker dat schema weg en begin opnieuw. Ik weet niet wat je gebruikt heb om dat schema mee te maken, maar flikker dat ook weg. Dianabol, flikker dat ook weg.

Comment

Je hebt geen snelle stofwisseling. Je eet gewoon te weinig. Dianabol gaat je daar niet mee helpen. Gewoon meer eten. Verder sluit ik me aan bij pesc.
                Ik doe een gok

Comment

Ik wil die brinta ook, mijne heeft maar ~8 gram eiwit per 70 gram.
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X