Is deze Voedingsschema goed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is deze Voedingsschema goed?

Ik wil meer Spiermassa opbouwen
    weeg 70kg
    178cm
    30jr

Ontbijt:
    Halve bak Magere kwark 200gr
    40 gr havermout
    2 gekookte eieren
    1 kiwi

Tussendoor:
    75gr (5plakjes kipfilet)
    2 rijstwafels

Lunch:
    2 boterhammen
    2x beleg Pindakaas
    2 Rijstwafels
    1 appel

Tussendoor:
    1x beleg appelstroop
    30gr noten (welke?)

Avondeten:
    150gr kip of 200gr koolvis of 150gr gehakt
    bakken in olijfolie (10mililiter)
    50gr Zilvervliesrijst of 100gr spagetti
    200gr groentemix
    100gr Tomatenblokjes

Tussendoor:
    1 Banaan
    1 eiwitshake: Whey Perfection

Voor het slapen gaan:
    200gr Magere Kwark

is dit een goed schema?

Wat zijn je kcal behoefte, en de macro's van het voedingsschema ?. Ook het totaal aantal kcal hiervan.

Qua producten ziet het er wel goed uit, maar belangrijkste is het kunnen volhouden en aanpassen wanneer nodig is als je merkt dat je bijv. afvalt hierop of juist teveel aankomt.

Comment

hoeveel is je bf en hoeveel kcal is je onderhoud? Wil je droger worden vervang je brood door langzame kh en probeer wat minder kh binnen tekrijgen en wat meer eiwit rijk te eten.

Comment

Originally posted by Telly292 View Post
        hoeveel is je bf en hoeveel kcal is je onderhoud? Wil je droger worden vervang je brood door langzame kh en probeer wat minder kh binnen tekrijgen en wat meer eiwit rijk te eten.
        Is dat zo?
        All time PRs: 195/135/232,5
        Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Dit slaat natuurlijk nergens op he.
          'Droger worden door langzame koolhydraten'en 'koolhydratrn vervangen door eiwitten'val je niet van af hoor.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
            Dit slaat natuurlijk nergens op he.
            'Droger worden door langzame koolhydraten'en 'koolhydratrn vervangen door eiwitten'val je niet van af hoor.
            Sorry hoor Rain. Even over mijn eigen ervaring ik kwam van een Bf van 15% door minder KH eten en meer langzame KH zoals volkoren pasta. ben ik vn 15% op 9% beland met zoveel mogelijk behoud van mijn spiermassa
            Wat voor de een werk werk voor een ander niet. En danny doe met de info wat jij wilt , iedereen zeg toch weer wat anders !

Comment

Sorry hoor Rain. Even over mijn eigen ervaring ik kwam van een Bf van 15% door minder KH eten en meer langzame KH zoals volkoren pasta. ben ik vn 15% op 9% beland met zoveel mogelijk behoud van mijn spiermassa
              Wat voor de een werk werk voor een ander niet. En danny doe met de info wat jij wilt , iedereen zeg toch weer wat anders !
              Je bent afgevallen door een kcal tekort.
              Simpel.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Simpel.
                Ja dat sws -)

Comment

Simpel.
                  hij past zuh eten en aan.. wanneer doen mensen dit vaak ?
                  Het moment dat ze van training veranderen.... oftewel je hebt hoogstwaarschijnlijk gelijk ... heeft niks met z'n voeding te maken, maar puur met het feit dat ie anders is gaan trainen en hierdoor dus een calorie tekort had.. of hij at zoiezo te weinig en at gewoon de perfecte dikhouders

Comment

Je zegt spiermasse te willen bijkomen dus dien je boven je behoefte te eten.
                    Ik zit rond hetzelfde gewicht en leeftijd en als ik dan jou schema bekijk denk ik dat je te weinig eet.

In de sticky's kan je een excel vinden waar je al je eten kan invullen en je theoretische behoefte kan berekenen.

Ik adviseer om +- 3000 kcal te eten. 160 gr eiwit, 80 eitwit & de rest koolhydraten.
                    probeer alles meetbaar te maken en pas je schema aan indien nodig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X