beste,
ik zoek nog een beetje raad bij men voedingsschema.
Even wat meer over mezelf ...
ik ben 23 jaar, 1 m 93 groot en weeg 94 kg. Ik ben van het type endomorph dus ik kom gemakkelijk gewicht aan.
Ik woog er eind mei dees jaar nog 108 dus het werkt goed maar ik zou het graag optimaliseren aangezien ik er toch gespierder wil uitzien en sterker wil worden.
Ik train 4 x per week in de fitness en ga daarbuiten nog lopen en ik boks 1 keer soms 2 keer in de week. Ik probeer 3 tot 4 liter water per dag te drinken.
Als werk ben ik onderhoudmechanicien in een smelterij ( redelijk zwaar werk dus )
mijn voedingsschema is zo
7 u
shake whey ( 2 lepetjes ) met een scheut Brinta ( havermout voor baby's maar das fijner voor in een shake ) + 2 fat burners + 2 multi vitamines
9 u
zelf gemaakt koekje met whey en havermout
- 64 gr koolhydraten
- 28 gr eiwit
4.2 gr gezonde vetten
12 u
potje kip met pasta en groentjes ( durft veranderen naar rijst of vis )
- 65 gr pasta
- 125 gr kip
- 75 gr groentjes
half 4
rijstwafel's voor de training
4 tot 6 uur training op trainingsdagen
na de training shake whey ( 2 tot 3 lepeltjes ) met BCAA ( 2 caps )
s'avonds
wat de pot schaft aangezien ik nog thuis woon maar ook hier zie ik wat ik veel en wat ik weinig eet
Wat kan ik hier nog aan verbeteren of wat is je mening hierover ?
ik zoek nog een beetje raad bij men voedingsschema.
Even wat meer over mezelf ...
ik ben 23 jaar, 1 m 93 groot en weeg 94 kg. Ik ben van het type endomorph dus ik kom gemakkelijk gewicht aan.
Ik woog er eind mei dees jaar nog 108 dus het werkt goed maar ik zou het graag optimaliseren aangezien ik er toch gespierder wil uitzien en sterker wil worden.
Ik train 4 x per week in de fitness en ga daarbuiten nog lopen en ik boks 1 keer soms 2 keer in de week. Ik probeer 3 tot 4 liter water per dag te drinken.
Als werk ben ik onderhoudmechanicien in een smelterij ( redelijk zwaar werk dus )
mijn voedingsschema is zo
7 u
shake whey ( 2 lepetjes ) met een scheut Brinta ( havermout voor baby's maar das fijner voor in een shake ) + 2 fat burners + 2 multi vitamines
9 u
zelf gemaakt koekje met whey en havermout
- 64 gr koolhydraten
- 28 gr eiwit
4.2 gr gezonde vetten
12 u
potje kip met pasta en groentjes ( durft veranderen naar rijst of vis )
- 65 gr pasta
- 125 gr kip
- 75 gr groentjes
half 4
rijstwafel's voor de training
4 tot 6 uur training op trainingsdagen
na de training shake whey ( 2 tot 3 lepeltjes ) met BCAA ( 2 caps )
s'avonds
wat de pot schaft aangezien ik nog thuis woon maar ook hier zie ik wat ik veel en wat ik weinig eet
Wat kan ik hier nog aan verbeteren of wat is je mening hierover ?
Comment