hallo iedereen,
jullie hebben misschien eerdere berichten van me gelezen,
hierin gaf ik aan dat ik m'n vetpercentage niet snel genoeg daalt (op het moment stagneert hij al een poos rond de 16%, waar hij eerst maandelijks met minimaal 1% toenam), en ik zocht naar een middenweg tussen bulken en cutten.
ik heb nu besloten dat ik m'n bodyfat echt eerst omlaag wil hebben, waarna ik me volledig op het gainen van spiermassa kan focussen.
m'n doel is om voor 1 juni op 12% te zitten. is dat realistisch?
dit is m'n voedingsschema:
leeftijd: 16 jaar
lengte: +-1.80 m
gewicht:70 kg
dagelijkse kcal behoefte 2542 kcal
mijn voedingsschema
ontbijt
rond 9 uur
dubbele boterham met ham, 193 kcal, 10,5 gram eiwitten, 28,7 gram koolhydraten, 3,1 gram vet
na ontbijt/voor lunch
rond 11 uur
dubbel boterham met ham, 193 kcal, 10,5 gram eiwitten, 28,7 gram koolhydraten, 3,1 gram vet
tussen de middag
rond 12 uur
dubbele boterham met ham, 193 kcal, 10,5 gram eiwitten, 28,7 gram koolhydraten, 3,1 gram vet
later op de middag
tussen kwart over 2 en kwart voor 3
2 dubbele boterhammen met ham, 386 kcal, 21 gram eiwitten, 57,4 gram koolhydraten, 6,2 gram vet
na het sporten
rond 6 uur
eiwit shake, 112,5 kcal, 23 gram eiwit, 2 gram koolhydraten, 1,7 gram vet
avondeten
tussen 6 en half 7
ik woon nog thuis, dus ik eet een flink bord van wat de pot schaft. dit is vaak iets met rijst, macaroni/spaggethi, vlees en groenten.
's avonds
rond 8 uur
schaaltje yoghurt met cruesli, 292 kcal, 10 gram eiwitten, 35 gram koolhydraten, 14 gram vet
totaal binnengekregen exclusief avondeten
1370 kcal, 85,5 gram eiwitten, 181 gram koolhydraten, 31,2 gram vetten
naast de vraag of m'n streven realistisch, zou ik graag willen weten of dit schema me goed kan helpen om dit doel te bereiken. bvd
jullie hebben misschien eerdere berichten van me gelezen,
hierin gaf ik aan dat ik m'n vetpercentage niet snel genoeg daalt (op het moment stagneert hij al een poos rond de 16%, waar hij eerst maandelijks met minimaal 1% toenam), en ik zocht naar een middenweg tussen bulken en cutten.
ik heb nu besloten dat ik m'n bodyfat echt eerst omlaag wil hebben, waarna ik me volledig op het gainen van spiermassa kan focussen.
m'n doel is om voor 1 juni op 12% te zitten. is dat realistisch?
dit is m'n voedingsschema:
leeftijd: 16 jaar
lengte: +-1.80 m
gewicht:70 kg
dagelijkse kcal behoefte 2542 kcal
mijn voedingsschema
ontbijt
rond 9 uur
na ontbijt/voor lunch
rond 11 uur
dubbel boterham met ham, 193 kcal, 10,5 gram eiwitten, 28,7 gram koolhydraten, 3,1 gram vet
tussen de middag
rond 12 uur
later op de middag
tussen kwart over 2 en kwart voor 3
2 dubbele boterhammen met ham, 386 kcal, 21 gram eiwitten, 57,4 gram koolhydraten, 6,2 gram vet
na het sporten
rond 6 uur
eiwit shake, 112,5 kcal, 23 gram eiwit, 2 gram koolhydraten, 1,7 gram vet
avondeten
tussen 6 en half 7
ik woon nog thuis, dus ik eet een flink bord van wat de pot schaft. dit is vaak iets met rijst, macaroni/spaggethi, vlees en groenten.
's avonds
rond 8 uur
schaaltje yoghurt met cruesli, 292 kcal, 10 gram eiwitten, 35 gram koolhydraten, 14 gram vet
totaal binnengekregen exclusief avondeten
1370 kcal, 85,5 gram eiwitten, 181 gram koolhydraten, 31,2 gram vetten
naast de vraag of m'n streven realistisch, zou ik graag willen weten of dit schema me goed kan helpen om dit doel te bereiken. bvd
Comment