Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
dag mensen ik vind fruit uit blik echt supper lekker doe dan anannas en coctail bij me kaar en zet het in de koelkast maar is dat eigelijk wel goed, er zit wel wat suiker in. 16 a 17% maar wat is julli mening
hey... ik weet dat het heerlijk is.. mijn ouwe lui hebben een bakkery en daar gebruikt met het veel vanwege het lang houdbaarheids verhaal.! maar er zitten veel glucose in en suikers... echt dat heeft je lichaam niet nodig...
ik wil niet zover gaan dat het vergif is maar... neem een verse annanas en uit blik.. uit blik is velemalen lekkerder.. dat komt door de glucose en suikers.....
mijn menig.. vannaf blijven.... dankzij zulke heerlijke voeding heb ik een mooi rondbuikje......
Niet doen dus..
gr paul.
ps
koop het menshealth wasbord dieet boek eens... daar staat echt heel veel van dit soort dingen in. en ze onderbouwen het ook wat er mis mee is...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment