Shake's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Shake's

hello all,

mag ik shake's (pro mass en whey) nu wel of niet als een maaltijd zien?

of moet ik er persee nog vast voedsel bij eten?

ben aan het bulken, maar zit van 1 shake al behoorlijk vol.
    wat eten jullie zoal in de bulk?

groetjes corina
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Kan je wel als maaltijd zien. Maar een whey shake verteerd aardig snel. Ik zou er dan iets van brinta en/of lijnzaadolie aan toevoegen.

Bulkvoedsel van de meeste bb: havermout, rijst, pasta, kip, ei, vis, noten, kwark, melk, volkoren brood, enz.

Post anders je voedingsschema, we kunnen je vast wat tips geven
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Beter is het om een normale maaltijd te nuttige in plaats van een shake. Een shake zou ik alleen houden voor na de training.. Shakes zijn een aanvulling op je voeding en geen maaltijd vervangers..

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ben het met Harold eens dat vast voedsel in principe altijd de voorkeur heeft boven een shake.
        Als je echter je kcal op wilt schroeven zoals Corina en je hebt echt veel moeite om het met vast voedsel te doen zijn shakes wel een optie natuurlijk. Beter een shake dan tot nekken aan toe proppen...
        Zou alleen de weightgainer als een maaltjd zien en dat ook niet te vaak doen, zeker minimaal 4 of 5 eetmomenten met vast voedsel houden. Whey zou ik niet als een maaltijd zien zou daar wel altijd wat vast voedsel bij nemen.

Ben ook benieuwd naar je volledige eetschema trouwens.

Comment

volledig

mass shake zou kunnen maar liever niet
          Who's the Chef

Comment

Ik denk eerlijk gezegd dat er vrij veel cal in een shake zitten.
            De laatste zes weken neem ik iedere dag na mijn training een shake op de sportschool, dat zijn twee glazen van 250 cc per stuk.

Vandaag ging ik sinds ik met die shakes ben begonnen weer eens op de weegschaal, en ik ben twee kilo aangekomen, ik weeg nu 102 kg.

Niet dat ik dit erg vindt, maar die shakes hebben wel effect op mijn gewicht want voor de rest eet ik precies hetzelfde als altijd, en ik weeg al meer dan een jaar 100 kg stabiel.
            Brear.

Comment

ik zal mijn voedingschema plaatsen

ben er nog geen reet van aangekomen dus ben benieuwd wat ik verkeerd doe.

@brear
              er zitten zeker veel kcal in een shake, vandaar ook mijn vraag, moet er toch bijgerekend worden.
              ik drink al een tijdje shake's, maar ik kom niks aan.
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (corina @ Aug. 08 2005,19:52)]ik zal mijn voedingschema plaatsen  

ben er nog geen reet van aangekomen dus ben benieuwd wat ik verkeerd doe.

@brear
                er zitten zeker veel kcal in een shake, vandaar ook mijn vraag, moet er toch bijgerekend worden.
                ik drink al een tijdje shake's, maar ik kom niks aan.
                Ik wou dat ik dat had, als ik echt zou gaan eten dan gier ik zo naar de 120 kilo, ik moet echt op mijn voeding letten.
                Groet;
                Brear.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (BREAR @ Aug. 08 2005,20:14)]Ik wou dat ik dat had, als ik echt zou gaan eten dan gier ik zo naar  de 120 kilo, ik moet echt op mijn voeding letten.
                  Groet;
                  Brear.
                  Daar schakelde ik nog een keer over en ging er volgas overheen..

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

hahaha, ja jij wordt ook vanzelf zwaarder Cur, wij zijn bevoorrechte mensen hehe.
                    Groet;
                    Brear.

Comment

he corrie wil je echt in gewicht aankomen doe ik wel eens ipv van een whey eiwit shake dit..
                      1schep whey
                      flink wat brinta
                      melk
                      aardige massa shake zit nu weer in me dieet omdat ik weer over wat kgs moet aankomen. Bulk time again beste periode in het jaar

Comment

@cur en brear
                        dat geluk zal je toch maar eens hebben
                        te makkelijk aan komen lijkt me ook niet goed, want meestal is dat vet

@punani
                        ik zal het eens gaan proberen, misschien dat ik die brinta er dan wel in krijg, als ik het kan drinken krijg ik het er meestal wel in
                        ik moet dan alleen niet aan nat karton denken, want daar vind ik het op lijken
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

dus je hebt nat karton wel gegeten ooit anders weet je niet hoe het smaakt

niet te veel brinta anders word jet als nog eten

ik kan ook niet wachten om weer te gaan bulken
                          beste tijd van het jaar lekker eten eten eten eten en nog eens eten
                          Who's the Chef

Comment

hahaha, nee ik weet hoe nat karton ruikt en als ik dan brinta proef, dan combineer ik die smaak met de geur van nat karton.

you snap, nee zal wel niet
                            tis maar goed dat ik mezelf altijd begrijp
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

daar ben je een vrouw voor toch?
                              altijde rare uitspraken die eigenlijk nergens opslaan

Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X