Mijn bulkschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja, indd tis weer wat met die kloteweegschaal.
    in de bulk is het toch goed om een hoger bf te hebben he?
    maar hoeveel hoger mag ie worden dan?
    of ligt dat totaal aan jezelf?
    ik ben veel over bulken aan het lezen, maar dat wordt me niet helemaal duidelijk.
    ik kan ook niet echt een basis bulk principe vinden.
    de ene zegt vreten, maar ik zelf heb zoiets van, probeer wel schoon te eten of zie ik dat verkeerd?
    ik heb nog nooit echt gebulkt dus vandaar mijn vragen.

dat er van de crea wat af gaat, houdt ik wel rekening mee.
    demotiverend zal wel meevallen hoop ik, ik wil op de goede manier gaan bulken, en hoop dat er over een tijdje wel wat bij zit.

zal proberen bij de weegschaal weg te blijven
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Zou 's ochtend beginnen met meer eiwit (wei eiwit en brinta met water).

Wat denk je na de training van 2 kant en klare pannekoeken met stroop. Totaal:
      cal. 438 cal. eiw. 8 vet 13 kh. 74

Goed voor de bulk.

's ochtends door de shake 1 el. lijnzaadolie 12 vet 108 cal.

Groet,

Go for it

Comment

In Combinatie Met HMB

tis de bedoeling dat je in de bult meer eet dan je nodig hebt waardoor je onderandere ook de bf% iets zal stijgen, de een vind het niet erg als ie 4 % stijgt de ander weer wel dat is persoons gebonden tis wel de bedoeling dat je schoon voedsle eet en een junk dag tussen door of miss 2 kan geen kwaat.
        Who's the Chef

Comment

bulken is simpel gezegd meer eten dan je dagelijkse behoefte.
          Hierdoor krijgt je lichaam genoeg voedingstoffen binnen zodat het optimaal kan groeien.
          Het schoon eten tijdens de bulk houd gewoon in dat je kcal overschot, dus de kcal die je boven je dagelijkse behoefte zitten, wel uit schoon eten komen.
          Dus niet uit hamburgers van de mac.

Hoeveel je aankomt in de bulk ligt aan jezelf en aan het kcal overschot. Bij een vrouw is dit ongeveer 200kcal boven de dagelijkse behoefte. Ik denk zelf dat het wel mee zal vallen wat je dan aankomt.
          Anders kan je altijd je kcal nog verminderen of verhogen..

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

hm dan zou ik maar 1500 kcal binnen moeten krijgen, en ik heb bij mij gezien dat dat niet werkt, zo zie je maar weer dat de standaard berekeningen niet kloppen, ik ga nu gewoon even aan kijken hoe het gaat.
            kom ik niet aan verhoog ik, kom ik te veel vet aan dan verlaag ik. mijn grens ligt op 25% vet (voor mezelf dan) anders wordt ik vatsig,( moet wel binnen de perken blijven) en kan ik me straks de pleuris gaan cardioen.

thanks all
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Zoals anderen zeggen kun je noten eten als je rijst eet kun je er zo een handjevol doppinda's doorheen gooien.

MDY heeft een leuk goedje genaamd carboplex zou je na je training kunnen nemen met wat vruchtensap 1500gr voor 16€ nog wat kost geen drol dus.

In de ochtend zou ik gewone Brinta nemen of zoeken naar Weetabix zijn een soort koekjes van geperste granen.
              2 koekjes 300ml melk en een goeie schep whey en het is een vloeibare pap
              Doe je 3 koekjes 300ml melk en een flinke schep whey heb je een dikke pap.
              Er zitten genoeg vezels in en een goeie start voor het begin van de dag.
              Gewoon een shake maken en erover heen gieten het heeft wat weg van gesmolten ijs met een klef wafeltje, maar zeer goed te pruimen.
              Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

ik eet nu s'morgens brinta gemixt door mijn whey shake, is wel lekker
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (corina @ Aug. 10 2005,21:18)]ik eet nu s'morgens brinta gemixt door mijn whey shake, is wel lekker  
                  Geen nat karton

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (ReyMysterio @ Aug. 10 2005,19:13)]Zoals anderen zeggen kun je noten eten als je rijst eet kun je er zo een handjevol doppinda's doorheen gooien.

MDY heeft een leuk goedje genaamd carboplex zou je na je training kunnen nemen met wat vruchtensap 1500gr voor 16€ nog wat kost geen drol dus.

In de ochtend zou ik gewone Brinta nemen of zoeken naar Weetabix zijn een soort koekjes van geperste granen.
                    2 koekjes 300ml melk en een goeie schep whey en het is een vloeibare pap
                    Doe je 3 koekjes 300ml melk en een flinke schep whey heb je een dikke pap.
                    Er zitten genoeg vezels in en een goeie start voor het begin van de dag.
                    Gewoon een shake maken en erover heen gieten het heeft wat weg van gesmolten ijs met een klef wafeltje, maar zeer goed te pruimen.
                    Dat carboplex is inderdaad leuk spul bestaat voornamelijk uit malto-dextrines ideaal voor na de training..

Grtz..

Comment

ik heb ook zo'n drankje (pure muslce carbs) ik neem het altijd voor de training, ik zal eens gaan proberen na de training.
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

ben dan toch benieuwd of je de berekening goed hebt gedaan corina ??

het vet dat je nu zult aanzetten verdwijnd als sneew voor de zon als je volgend jaar zomer weer gaat CCCCCCCCCCCCCCCutten  

Who's the Chef

Comment

ja hoe zit dat met dat kutten

grtz..

Comment

ben maar even aan het rekenen gegaan corrie

edit maakte ook een foutje dit moet het zijn
                            volgens mij heb je een standaart behoefte van +/- 2300 kcal dus bulk 2500 - 2600 kcal

hoe heb jij hem berekent??

Who's the Chef

Comment

huishouden!!!!!

been cutten is met de c met de k is weer wat anders

welke berekening zou ik verkeerd hebben gedaan, mijn dagelijkse behoefte?

als jij nou eens even lief bent voor mij en het even wil chekken dan

edit: ik zag dat je al lief was voor mij, ik zal even kijken hoe ik het had uit gerekend

Sponsored by:
                              Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (corina @ Aug. 11 2005,10:51)]huishouden!!!!!

been cutten is met de c   met de k is weer wat anders  

welke berekening zou ik verkeerd hebben gedaan, mijn dagelijkse behoefte?

als jij nou eens even lief bent voor mij en het even wil chekken dan  

edit: ik zag dat je al lief was voor mij, ik zal even kijken hoe ik het had uit gerekend
                                Been gaf zelf al antwoord voor de reply's die hij deed dat was idd kutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X