Mijn bulkschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn bulkschema

hier issie!

8:00

brinta drinkontbijt kcal 155 eiwit 7 vet 2.5
    kh shake 104-0-26-0

trainen

10:00
    whey shake 117-24.7-4.5-1.4
    druivensuiker 50 gr 180-0-45-0
    banaan 124-1-40-0

12:00
    3 volk boterhammen 187.2-5.1-36.0-2.5
    kipfiletbeleg 222-42-0-6.0
    3 eitjes 246-21-0-18

14:00
    tonijn in olie 228-21-0-16.0
    fruit
    pro mass shake ( wil ik erbij nemen, weet niet of ik het weg krijg)

17:00 wat de pot schaft, altijd gezond

20:00
    koolfisfilet met ketjup

22:00
    melk- 250gr magere kwark- honing of diksap - aardbeien of ander lekker fruit in een mix zodat ik het kan drinken.
    is best veel maar als ik het kan drinken krijg ik het wel weg, zou ik 250 gram kwark zo moeten eten, dan ga ik kokken.

nou ben benieuwd wat jullie er van vinden, goed bulk schema of niet?

totaal ongeveer 2000 kcal
    ik heb nodig normaal 1300 als ik niet bulk.

ik eet dit een week of 4 nu, ben nog niks aangekomen had toch al wat kg erbij moeten hebben

dagelijkse behoefte zal wel omhoog moeten denk ik, tips om meer te kunnen eten zijn meer dan welkom

ik woog vanmorgen trouwens weer 48 in pv. 49
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Ik ben geen voedingsdeskundige maar volgens mij ziet dit er heel goed uit.
    Veel kleine maaltijden en toch 2000 cal.
    Vreemd dat je niet zwaarder wordt, misschien toch je koolhydraten verhogen of iets dergelijks.

Ik heb overigens hier op het board een berekenings methode gelezen waarin werd vastgesteld dat je onderhoud aan cal 30 keer je eigen lichaamsgewicht aan cal was per dag.
    Bij mij kwam dat op 30 keer 100 kg = 3000 cal per dag, en dat klopt precies bij mij.

Misschien dat voor vrouwen de berekening anders is, dat weet ik niet.
    Succes.
    Brear.

Comment

mooi schema corientje

denk dan toch dat je of meer moet eten of je cardio der uit halen of minderen

verders ziet het er goed uit
      wat zijn de verhoudingen??

vind het wel een beetje onduidelijk miss kan je even alles mooi onder elkaar zetten dat kijkt wat makelijker

Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (been @ Aug. 08 2005,21:21)]vind het wel een beetje onduidelijk miss kan je even alles mooi onder elkaar zetten dat kijkt wat makelijker

Is dat brinta drinkontbijt "wake up"? Zoja, daar zit aardig wat suiker in. Ik zou dan gewone brinta nemen, zitten ook meer vezels in.

Je neemt aardig wat koolhydraten in, maar vetten zitten redelijk laag. Nu haal je vet ui de tonijn op olie en uit de eieren. Om snel veel kcal. uit vet aan je schema toe te voegen zou je (lijnzaad)olie toe kunnen voegen, of wat noten.

Probeer alvast wat te doen met de tips en post je schema dan nog eens dan kunnen we het verder verfijnen.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (corina @ Aug. 08 2005,20:09)]hier issie!

8:00

brinta drinkontbijt kcal 155 eiwit 7 vet 2.5
          kh shake 104-0-26-0

trainen

10:00
          whey shake 117-24.7-4.5-1.4
          druivensuiker 50 gr 180-0-45-0
          banaan 124-1-40-0

12:00
          3 volk boterhammen 187.2-5.1-36.0-2.5
          kipfiletbeleg 222-42-0-6.0
          3 eitjes 246-21-0-18

14:00
          tonijn in olie 228-21-0-16.0
          fruit
          pro mass shake ( wil ik erbij nemen, weet niet of ik het weg krijg) 280-20-47.5-1,3

17:00 wat de pot schaft, altijd gezond
          ± 500 kcal
          20:00
          koolfisfilet met ketjup 160-34.8-0-1.1

22:00
          melk- 250gr magere kwark- honing of diksap - aardbeien of ander lekker fruit in een mix zodat ik het kan drinken.
          is best veel maar als ik het kan drinken krijg ik het wel weg, zou ik 250 gram kwark zo moeten eten, dan ga ik kokken.

nou ben benieuwd wat jullie er van vinden, goed bulk schema of niet?

totaal ongeveer 2000 kcal
          ik heb nodig normaal 1300 als ik niet bulk.

ik eet dit een week of 4 nu, ben nog niks aangekomen had toch al wat kg erbij moeten hebben

dagelijkse behoefte zal wel omhoog moeten denk ik, tips om meer te kunnen eten zijn meer dan welkom

ik woog vanmorgen trouwens weer 48 in pv. 49
          @brear
          die berekening klopt ongeveer wel ja.

@k.i.r. & been

ik heb het even aangepast,zo wat duidelijker, verhoudingen weet ik niet precies, omdat mijn avondeten iedere keer anders is, tis ongeveer
          25 % eiwit 60% kh 20 % vet
          heb ik alleen de pro mass er niet bij gerekend.

o ja, creatine doe ik in mijn wey-dextrose-banaan shake.
          multivitamine neem ik trouwens ook, vergeten te zeggen.

gewone brinta krijg ik gewoon echt niet weg, heb het al zo vaak geprobeerd
          zal wel proberen om er dan zelf banaan door heen te doen.
          is honing wel goed trouwens om als zoetmaker te gebruiken?

nootjes, moet ik die er echt nog in toevoegen, ik dacht dat ik al hoog genoeg was met de vetten.

Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

hoelang ben je al aan de crea?

je moet die pro mass er wel bij vermelden en mee rekenen
            dat zijn pure KH's

nootje ka je der altijd bij doen als je zelf al aangeeft dat je niet aankomt kan je nog iets verhogen
            Who's the Chef

Comment

Neem je dat brinta drinkontbijt met water, of met melk? Ik zie nu dat je bij je ontbijt maar 7 gram eiwit binnen krijgt. Ik zou wat meer eiwit nemen bij je ontbijt omdat je lichaam de hele nacht geen eiwitten heeft gehad.

Honing is imo beter dan suiker, maar ik zou liever voor diksap/zoetstof kiezen.

Nootjes hoef je niet toe te voegen, maar vet is een makkelijke bron om snel je kcal. te verhogen. Dus als je over een paar weken nog niets aangekomen bent zou ik de vetten wat verhogen.
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

@been
                ben nu 4 weken met crea bezig.
                kom nu rond de 2500 ckal met die shake meegerekent, is iedere dag beetje verschillend natuurlijk omdat ik niet iedere dag hetzelfde avondeten heb.

@k.i.r.
                drinkontbijt neem ik met magere melk.
                jullie zeggen beide, kom je niet aan, dan vet verhogen, kan ik dan niet beter kh omhoog gooien?
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

probeer eens te minderen met je cardio corri

ik zou persoonlijk me kh omhoog gooien denk dat het over het algemeen niet heel veeluitmaakt
                  Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (been @ Aug. 09 2005,10:48)]probeer eens te minderen met je cardio corri

ik zou persoonlijk me kh omhoog gooien denk dat het over het algemeen niet heel veeluitmaakt
                    ik doe al een hele tijd niet meer aan cardio, ik wou het juist net weer er bij doen omdat mijn conditie achteruit gaat.

het zal wel aan het roken liggen, ik zou het anders echt niet meer weten.

kwa kcal zou ik genoeg binnen moeten krijgen, ik ga gewoon proberen om het nog meer op te voeren.
                    voedingsschema leek mij wel prima.

miss s of harold misschien nog iets toe te voegen?

o ja, been, waarom vraag je hoelang ik aan de crea zit?
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

Ziet er wel goed uit, maar als je niets aankomt zou ik probere nog meer naar binne te werke.als je zoveel boven je behoefte zit zou je wel wat erbij moete krijgen is dit niet t geval meer vrete lijkt mij.

Succes

Grt R

Comment

Ik zou nog ff wachten met direct je kcal omhoog te gaan gooien.
                        Mijn ervaring is met bulken, dat je in begin denkt dat je niet teveel aan komt en dan na een ruime tijd zit er toch meer vet dan dat er voor de bulk zat.
                        Wat wel een kcal overschot betekend, en dus goed is in de bulk
                        Fixeer je niet teveel op je bf, hoe meer eraan zit hoe langer je bezig bent om het eraf te krijgen..

grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

4 weken crea dan zou ik er mee stoppen voor 4 - 6 weken en dan weer 4 weken
                          probeer het eens icm hmb werkte bij mij erg goed.
                          hoe neem je je crea?
                          ik denk dat die gewicht schommeling door je creatine komt ivm vocht vast houden.

als je cardio der bij gaat doen zal je alleen nog maar meer Kcal gaan verbranden en daar zit je toch niet op te wachten.
                          Who's the Chef

Comment

@harold
                            zit er over een 2 weken nog niks bij, dan ga ik het omhoog gooien, moet wel zeggen dat ik nu meer vet op mijn buik heb, maar geen kg erbij

@been

over 2 weken stop ik met de crea.
                            wat is icm hmb?

de crea neem ik na de training in mijn mix shake, wey, dextrose ,crea.
                            wat cardio betreft, dat zal ik dan indd maar moeten laten voor wat het is.
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Zou voorlopig gewoon ff dit schema handhaven, als je bf stijgt is al een teken dat je boven je kcal zit.
                              En laat die weegschaal eens met rust
                              Hou gewoon de spiegel in de gaten.
                              Als je stopt met crea zal je gewicht ook weer zakken. Het vocht wat de creatine vasthoud zal dan verdwijnen, dit kan soms 2 kilo schelen.
                              Laat dit geen demotiverend effect op je hebben, omdat je nu wel erg met je gewicht bezig bent..

Grtz..
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X